MSN 7.0 loopt vast, hoe router instellen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Wparent

Gebruiker
Lid geworden
12 mrt 2002
Ik las op de sticky page dat op msn 7.0 de router goed moet worden ingesteld. Ik heb het bekende vastloop probleem na aanmelden. Norton Internet Security ligt het ieder geval niet aan, die geeft goede toegang. Ook als NIS compleet uit staat, zelfde probleem, dus router moet het probleem zijn.
Ik weet niet hoe ik de poorten in moet stellen.
Wie kan mij verder helpen? Ik heb nu helemaal geen msn meer, want me vertrouwde en goed werkende 6.2 is er inmiddels helemaal af....

Ik heb een Eminent 54G router.

Alvast dank

Weet je heel zeker dat het deze router is?
Google kent hem namelijk niet.
Er zijn wel andere routers met 54G, maar niet de eminent.
Zit er niet iets van een boekje bij de router? Daar staat het misschien ook in.

Geplaatst door rve123
Weet je heel zeker dat het deze router is?
Google kent hem namelijk niet.
Er zijn wel andere routers met 54G, maar niet de eminent.
Zit er niet iets van een boekje bij de router? Daar staat het misschien ook in.

Hai, het betreft de Eminent EM4032
Ik kan er zo 123 niets in vinden in de gebruikershandleiding...

Ik heb gezocht, maar ik kan geen preciese beschrijving vinden. Ik heb wel een beschrijving gevonden over het installeren van de router en daar zaten ook wat schermpjes bij. IK ga een poging proberen.
Typ het adres in de adresbalk.
Als je een wachtwoord hebt ingesteld voer je die in. Als je deze niet hebt ingevoerd kom je gelijk in jet hoofdmenu.
Als het goed is zie je aan de linkerkant forwarding rules. Klik daar, maar is op en kijk dan verder (mijn schermpjes zijn op dus ik kan verder niet helpen).
Het zou ook kunnen dat je advanced settings moet hebben.

Toelichting: Forwarding=openen.

Geplaatst door rve123
Ik heb gezocht, maar ik kan geen preciese beschrijving vinden. Ik heb wel een beschrijving gevonden over het installeren van de router en daar zaten ook wat schermpjes bij. IK ga een poging proberen.
Typ het adres in de adresbalk.
Als je een wachtwoord hebt ingesteld voer je die in. Als je deze niet hebt ingevoerd kom je gelijk in jet hoofdmenu.
Als het goed is zie je aan de linkerkant forwarding rules. Klik daar, maar is op en kijk dan verder (mijn schermpjes zijn op dus ik kan verder niet helpen).
Het zou ook kunnen dat je advanced settings moet hebben.

Toelichting: Forwarding=openen.

Gelukt!

Forwarding rules aangepast, en het werkt!
Ik kon het niet vinden, maar het is door jouw hulp gelukt.
Bedankt voor deze info!

Grtz wouter

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan