MSN 7.0 problemen

• Onderwerp starter Onderwerp starter Lina
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Lina

Gebruiker
Lid geworden
21 dec 2000
Vrienden van mij hebben net als ik MSN 7.0 geinstalleerd. Maar gek genoeg worden zij (2 personen) er om de haverklap uitgegooid of hij blijft 'even hangen'. Het loopt in ieder geval niet zoals het zou moeten.
Ik heb gek genoeg nergens last van.

Dus wat doe je dan, je gaat op zoek naar overeenkomsten en verschillen.
We zijn met zijn drietjes en de twee die problemen hebben werken beide met een laptop in een draadloos systeem.

Weet iemand of dit misschien de oorzaak zou kunnen zijn van hun problemen of zoek ik het nu veel te ver?

ik weet het helaas niet, maar ik zou graag weten of je de NL'se versie hebt en als je die hebt waar die dan te vinden is.

ik herriner jullie eraan dat dit geen door msn pagina te downloaden messenger is dus misschien niet helemaal veilig!:thumb:

Ik heb inderdaad de nederlandse versie (alle teksten van de werkbalken en de inhoud daarvan zijn tenminste in het nederlands) en die heb ik volgens mij (heb 'm alweer even op de pc staan) gewoon via de website binnen gehaald

en msn 7.0 is nog steeds een beta versie...duss ze zijn m nog steeds aan t ontwikkelen. Dus t wordt wachten op de officiele versie:D

Geplaatst door dj_sj
ik herriner jullie eraan dat dit geen door msn pagina te downloaden messenger is dus misschien niet helemaal veilig!:thumb:

Dat weten we, staat duidelijk op de site vermeld, we proberen alleen te achterhalen waarom zij nu juist wel problemen hebben en ik dus niet

Geplaatst door joenuh
en msn 7.0 is nog steeds een beta versie...duss ze zijn m nog steeds aan t ontwikkelen. Dus t wordt wachten op de officiele versie:D

Ook dát weten we, maar daarom mogen we toch nog wel nadenken over wat de oorzaak zou kunnen zijn?
Kan ons alleen maar helpen lijkt me

Geplaatst door Lina

Ook dát weten we, maar daarom mogen we toch nog wel nadenken over wat de oorzaak zou kunnen zijn?
Kan ons alleen maar helpen lijkt me

ja okee das waar, zover had ik ook er nie over nagedacht! maarr dan zouden we wat meer moeten weten over pc's zelf

SickWithIt to the rescue.......

Ik ben het helemaal met joenuh mee eens.....

Lina kijk PC van jouw is nu eenmaal anders dan dat van je vriendinnen, het kan aan alles liggen,,,

maar ik zou geen SickWithIt zijn als ik je niet kon helpen,

Msn 7.0 is een Beta versie, dus een probeerversie, er zijn er elk van die MSN 7.0 Beta versia heeft een een ander bug, het kan zo zijn dat je vriendinnen deze hebben MSN 7.0.0205 daarna kwam de MSN 7.0.0225 daarna de 7.0.0332 en als laatste 7.0.0425, BETA..

dus de laatste die uitgekomen is van de BETA versie is de 7.0.0425 hier zijn de meeste bugs gefixt in vergelijking met die andere beta versies, dus vraag je lieve vriendinnen welke versie zij hebben en laat ze de laatste 7.0.0425 installeren, als het goed is moeten dan je problemen verholpen zijn, ander geef ik je hier een link dan kan je eventueel zelf kijken hoe of de wat:
http://www.mess.be/

Ik wens je veel succes,

and be,,,,

SickWithIt

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan