msn 7.0

Status
Niet open voor verdere reacties.

geraarbrtt

Gebruiker
Lid geworden
1 mei 2004
Ik heb msn 7.0 normaal bet die een optie om met de vrije hand te kunnen schrijven mijn vrienden kunnen dat maar ik niet!!!

Ik heb zeker al 10 keer msn opnieuw geinstaleerd zonder enig suces.

Weet er iemand raad?

Alvast bedankt

omdat msn 7.0 nog steeds allemaal beta versies zijn, was pas hier ook al een topic over...duss het kan zijn dat jij nog een oudere beta versie hebt vergeleken met je vrienden;)

Lees overal dat het alleen werkt op xp, in combi met de update "Microsoft Windows Journal Viewer" van ms zelf.

Update je windows eens helemaal, en reinstall de msn. Misschien dat het helpt! Anders 6.2 er weer op met de handwriting-plugin (van plus geloof ik)...

Geplaatst door Tarabass
Lees overal dat het alleen werkt op xp, in combi met de update "Microsoft Windows Journal Viewer" van ms zelf.

Update je windows eens helemaal, en reinstall de msn. Misschien dat het helpt! Anders 6.2 er weer op met de handwriting-plugin (van plus geloof ik)...

Dit is niet helemaal waar want ik heb ook geen journal viewer er op staan en hij werkt perfect het heeft te maken het de versie van msn 7beta er zijn 3 verschillende versie's uit en de laatste heeft de handwriting er in zitten.
je kan deze downloaden op mijn site >>>>Lol met msn<<<<<

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan