Msn 7.5.0299

Status
Niet open voor verdere reacties.

rve123

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
5 feb 2005
Gisteren (23-08-05) is er een nieuwe versie van msn messenger uitgekomen. Het gaat om versie 7.5.0299.
Deze versie is te downloaden via: http://messenger.msn.nl/xp/downloadDefault.aspx
Dit is de link naar de Windows XP-versie in het Nederlands.

Als je naar beneden scrolt staat er downloaden en later installeren. Als je daarop klikt kan je msn downloaden. Misschien van te voren één (of beide) onderstaande wijzigingen aanbrengen.

Voor de Windows 98, ME en 2000 gebruikers is er de mogelijkheid om onderaan de pagina het besturings-systeem te wijzigen.

Voor gebruikers die msn niet in het Nederlands willen bestaat de mogelijkheid om de taal te wijzigen.

Veel plezier ermee:)

Laatst bewerkt:
Hmm hoop dat het veilig is. Ik ga em denk wel even instaleren:cool:

Bedankt.:thumb: :D

EDIT: Ziet er tot nu toe mooi uit. Niet echt veel veranderd behalve het beginscherm wanneer je je wel aanmelden.:cool:

EDIT 2: Trouwens met dat nederlands. Ik klikte gewoon op downloaden en het was gelijk in het nederlands. Dus heof je neit van te voren in te stellen geloof ik

Laatst bewerkt:
Het optie-menu is ook gedeeltelijk veranderd.

Verder zijn er videoclips. Ik heb alleen geen idee wat het is, maar het lijkt mij onzin, dus ik heb het uitgeschakelt.

Er is ook een link naar contactpersonen toevoegen bovenaan je contactpersonenlijst.

Winnie de pooh die tweede edit van jou dat klopt. Maar als je goed leest zal je ontdekken dat je niet goed hebt gelezen (maar dat kan gebeuren;)).

Das waar. Ja moet nog een beetje ontedekken. Je kan ook als je een microfoon hebt. Iets inspreken en dan bij de ander eruit laten komen.:D

EDIT: Als je gaat zoeken van waar zit nou me webcam? Dat is nu dus Video geworden. Vind ik persoonlijk iets omhandiger maar goed ... het zit op de zelfde plek alleen andere naam:p

Laatst bewerkt:
Okeee.... waarom crasht ie telkens als ik m probeer te openen?

Hij crasht bij het login scherm.

Laatst bewerkt:
Heeft niet geholpen :( Ik kijk even of het aan MSN Plus! ligt.

EDIT:

Aha. Daar lag het dus aan. Ik heb dit weleens vaker gehad, maar dan zei MSN dat de MSN Plus! versie niet compatible was met deze msn versie en sloot dan MSN Plus af.
Niet echt netjes geprogrammeerd bij deze versie...

Laatst bewerkt:
Geplaatst door Systemizer X100
Aha. Daar lag het dus aan. Ik heb dit weleens vaker gehad, maar dan zei MSN dat de MSN Plus! versie niet compatible was met deze msn versie en sloot dan MSN Plus af.
Niet echt netjes geprogrammeerd bij deze versie...
Om het nog even gekker te maken: Ik kan msn plus wel gewoon gebruiken. Was het misschien een oudere versie van msn plus?

Geplaatst door rve123

Om het nog even gekker te maken: Ik kan msn plus wel gewoon gebruiken. Was het misschien een oudere versie van msn plus?

:confused: Waarschijnlijk niet, ik had al gekeken naar een nieuwe versie, gewoon dezelfde. Misschien was het dan Stuffplug-NG... Hmmm, ik had namelijk 'oversized display pictures' aan staan. Misschien kwam het daardoor (je plaatje wordt laten zien in het inlog scherm enzo).

Maar nu ben ik dus alles kwijt, al mijn homemade smilies :confused: en dat ligt niet aan MSN Plus. Normaal hou je bij een frisse MSN instalatie, ook al deïnstalleer je MSN volledig, alles zoals je het had, omdat je instellingen op de server staan... Maf... Nu kan ik dus weer een stuk of 60 smilies toevoegen.

:confused: Waarschijnlijk niet, ik had al gekeken naar een nieuwe versie, gewoon dezelfde. Misschien was het dan Stuffplug-NG... Hmmm, ik had namelijk 'oversized display pictures' aan staan. Misschien kwam het daardoor (je plaatje wordt laten zien in het inlog scherm enzo).
Deze plug-in heb ik ook en die optie staat ook aan:confused:

Maar nu ben ik dus alles kwijt, al mijn homemade smilies :confused: en dat ligt niet aan MSN Plus. Normaal hou je bij een frisse MSN instalatie, ook al deïnstalleer je MSN volledig, alles zoals je het had, omdat je instellingen op de server staan... Maf... Nu kan ik dus weer een stuk of 60 smilies toevoegen.
Deze heb ik ook allemaal nog.

Ik denk dat het een samenloop van omstandigheden is:(
Errors en een nieuwe versie.

Systeemherstel??? Bij mij deed MSN PLus het ook gewono gelijk. Ik dacht al eigenlijk van hmmm ... Plus doet het zeker niet. Maar gelukkig wel.:D

Ja kan ook. Maar Systeemherstel dan? Anders ben je al die smileys kwijt etc. Is toch wel zonde

Ja, ik denk dat ik dat maar doe. Ik heb net alles opnieuw geïnstalleerd, maar het wil niet werken met Stuffplug.
Nu zijn opeens al mijn display pictures ook al verdwenen. Ik ga gewoon terug want dit is drie keer niks :(

Succes! Vind ik wel erg zonde als je al die dingen kwijt bent enzo. Wel raar dat ie het bij jou niet goed doet. :confused:

hebben jullie de achtergronden in bericht vensters al gezien? :D

Geplaatst door Rimsic
hebben jullie de achtergronden in bericht vensters al gezien? :D
Ja die bewegen, maar ik vind dat onzin.

Systemizer X100 ik ben blij dat je alles weer terug hebt.

Geplaatst door rve123

Ja die bewegen, maar ik vind dat onzin.

Systemizer X100 ik ben blij dat je alles weer terug hebt.
Maarja wat zouden ze ook anders kunnen toevoegen / veranderen. Ze hoeven van mij komende 2 jaar geen updates uit te voeren, alleen dat hij sneller / beter beveilgd is en compatible met Vista. meer hoef ik niet

hoi, ik heb net die nieuwe versie gedownlaod en geinstalleert.
Maar ik kan mij niet aan melden krijg foutmelding:80004005.
Heb daar nog niks over kunnen vinden. Is er iemand die mij kan helpen:confused:
De probleemoplosser zegt dat mijn hosts-bestand verwante MSN Messenger-gegevens bevat die de naamoplossing verstoren

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan