Msn 7.5.0299

Status
Niet open voor verdere reacties.
Geplaatst door Cecilia Stok
hoi, ik heb net die nieuwe versie gedownlaod en geinstalleert.
Maar ik kan mij niet aan melden krijg foutmelding:80004005.
Heb daar nog niks over kunnen vinden. Is er iemand die mij kan helpen:confused:
De probleemoplosser zegt dat mijn hosts-bestand verwante MSN Messenger-gegevens bevat die de naamoplossing verstoren
Probeer het volgende even:
Geplaatst door buffy
Download TheHoster.
Unzip TheHoster naar een eigen map, bijv. C:\Program Files\Hoster.
Start The Hoster door te dubbelklikken op Hoster.exe.
Klik op "Restore Original Hosts".
Klik "OK".
Sluit TheHoster af.
Op deze manier word het originele Hosts-bestand teruggezet.

Succes:)

Ik heb hoster gebruikt maar het wil nog niet lukken.:confused:
Als ik mij aanmeld met een ander e-mail adres kan ik wel inloggen. En als ik met dat adres afmeld en dan weer met mijn eigen adres kan het wel:evil:

- Selecteer je eigen account.
- Klik daarna op "mij vergeten".
- Sluit msn af.
- Start de computer opnieuw op.
- Voeg jou gegevens in en probeer het nog een keer.
- Als het nog niet lukt probeer je het nog een keer.
- Als het dan nog niet lukt probeer je weer die andere account

Vertel daarna even het resultaat.

Nou alles gedaan, maar nog wil het niet lukken.
Wel weer met een ander email adres, en daarna die van mij, dan doet ie het wel weer.
Dit staat in het scherm van the hoster:

# Copyright © 1993-1999 Microsoft Corp.
#
# This is a sample HOSTS file used by Microsoft TCP/IP for Windows.
#
# This file contains the mappings of IP addresses to host names. Each
# entry should be kept on an individual line. The IP address should
# be placed in the first column followed by the corresponding host name.
# The IP address and the host name should be separated by at least one
# space.
#
# Additionally, comments (such as these) may be inserted on individual
# lines or following the machine name denoted by a "#" symbol.
#
# For example:
#
# 102.54.94.97 rhino.acme.com # source server
# 38.25.63.10 x.acme.com # x client host
#
127.0.0.1 localhost

Kan je daar wijs uitworden?

Laatst bewerkt:
Nou alles gedaan, maar nog wil het niet lukken.
Wel weer met een ander email adres, en daarna die van mij, dan doet ie het wel weer.
Gebruik je misschien msn plus?
Als dat zo is raad ik je aan om deze even te verwijderen (via start->configuratiescherm->software. Dit is voor Windows XP).
Daarna opnieuw opstarten en nog een keer proberen aan te melden.
Kan je daar wijs uitworden?
Ja. Ik zie dat er geen wijzigingen in het Hosts-bestand staan en dat het probleem dus niet het Hosts-bestand kan zijn.

Klopt het als ik zeg dat je Windows XP gebruikt?

Ja, klopt.
Ben nu al ff aan het pielen geweest.
Heb alles er weer helemaal eraf gehaald. Met Ccleaner register opgeschoond, opnieuw opgestart en weer van voor af aan begonnen en nu lijkt alles weer te werken.:thumb:

ik ga zo nog een keer opstarten en dan kijken of ie het nog steeds doet.
:rolleyes:

Als je de foutmelding 80004005 krijgt dan moet je in de lijst van je contactpersonen je eigen naam verwijderen die je met MSN plus optie kan maken met de aangepaste namen functie. In mijn geval had ik mijzelf in mij contactlijst staan met een aangepaste naam en ik kon niet inloggen. Ik heb de aangepaste naam van mij alleen verwijderd. Dit betekent dat je ook geen cursieve of dikgedrukte letters mag hebben in je eigen aangepaste naam. En ook geen tekst uiteraard. Je ziet dan in je eigen contactlijst dan je naam die je bovenaan het scherm kan invullen. je logt daarnaa uit. En dan kon ik weer gewoon inloggen.

ik heb mijzelf uit de lijst gehaald, en opnieuw opgestart maar het werkt nog niet. ik heb nu me zelf maar geblokkert, kijken of dat werkt. Maar echt vrolijker word je er niet van
:confused:

bij mij werkte het want bij het inlogscherm stond ook de naam van mij die ik aangepast had. En toen ik die weggehaald had stonden er nog spaties die werden veroorzaakt doordat ik cursief en bold nog aan had staan.

ik had mijn naam verder niet aangepast. ik kijk nog wel ff verder of ik nog wat kan doen.
maar in ieder geval bedankt voor de snelle reacties
:thumb:

ik heb mijzelf uit de lijst gehaald, en opnieuw opgestart maar het werkt nog niet. ik heb nu me zelf maar geblokkert, kijken of dat werkt. Maar echt vrolijker word je er niet van
:confused:
Verwijder heel msn plus even. Dit kan je later altijd nog weer installeren. Msn plus kan nog niet helemaal goed overweg met msn 7.5.
- Verwijder msn plus (Messenger Plus! 3) via start->configuratiescherm->software.
- Start opnieuw op.
- Kijk of msn nu wel goed werkt.

Geplaatst door rve123

Verwijder heel msn plus even. Dit kan je later altijd nog weer installeren. Msn plus kan nog niet helemaal goed overweg met msn 7.5.
- Verwijder msn plus (Messenger Plus! 3) via start->configuratiescherm->software.
- Start opnieuw op.
- Kijk of msn nu wel goed werkt.

ik had al een vermoeden dat het aan plus lag, want toen ik de alles eraf had gehaald en opnieuw geinstalleert had nog zonder plus, ging het volgens mij wel goed.

Ik zal plus weer verwijderen en dan zal het vast goed komen.:thumb:

ja, oké dat kan ook maar dat is niet mijn eerste oplossing maar als het niet werkt is het wel een oplossing. Maar MSN Plus heeft altijd wel handige functie dus daarom wil ik hem niet zo snel weg doen. Maar er zal ongetwijfeld binnenkort een kleine update komen die de complicaties tussen MSN en MSN plus er uit haalt. Maar er komt ook nog een echte update van Plus aan waar weer meer functies bij zitten.
(sorry voor de dubbele post die er stond. ik heb die dubbele post maar weggehaald)

Laatst bewerkt:
Ik ook

Geplaatst door Systemizer X100
Okeee.... waarom crasht ie telkens als ik m probeer te openen?

Hij crasht bij het login scherm.

Ja dat heb ik dus ook...ik kreeg eht nadat ik het vinkje van 'automatisch aanmelden' aanvinkte. Helaas krijg ik die niet meer weg omdat ie steeds al crasht voor ik dat kan doen...zou hetliggen aan meerdere gebruikersaccounts van xp op mijn pc?

Re: Ik ook

Geplaatst door ingekatuin

Ja dat heb ik dus ook...ik kreeg eht nadat ik het vinkje van 'automatisch aanmelden' aanvinkte. Helaas krijg ik die niet meer weg omdat ie steeds al crasht voor ik dat kan doen...zou hetliggen aan meerdere gebruikersaccounts van xp op mijn pc?
Als je even had verdergelezen zou je hebben gezien dat msn plus het probleem is. Even verwijderen en msn 7.5 werkt weer goed.

En dan wachten op een nieuwe versie van msn plus, maar die is er nog niet.

MSN plus is wel te gebruiken, maar een aantal opties ervan niet. Een voorbeeld hiervan zijn de aangepaste schermnamen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan