msn 7.5 aanmelden

Status
Niet open voor verdere reacties.

awaschlo

Gebruiker
Lid geworden
21 nov 2003
Hoi,

Msn wil zich niet aanmelden. de test gedaan, alles oke. Maar hij doet het niet... :(
Als je de letters typed in het aanmeldscherm komen ze heel langzaam tevoorschijn.
Als je op een andere computer aanmeld gaat alles normaal.
Help please...
thanks

angelika

Al eens geprobeerd MSN opnieuw te installeren?
Heb je add-ons geïnstalleerd zoals Messenger Plus!?

Probeer anders Live Messenger eens.

hoi,

ja, diverse keren geprobeerd opnieuw installeren. lukt wel maar dan krijg je msn live ipv msn 7.5 (op diverse startpaginas geprobeerd het adres van msn 7.5 aan te klikken maar we gaan steeds naar http://get.live.com/messenger/overview)

msn 7.5 dat is met die twee poppetjes en msn 'live is met andere kleuren enz.
is dat dan msn 8.0?
we worden bij elke vraag op msn 7.5 verwezen naar een heel nieuw pagina met 'live' enz.
ook al geinstalleerd... maar het trage typen blijft en we kunnen niet aanmelden

foutmelding: het aanmelden bij windows live messenger is mislukt omdat de service tijdelijk niet beschikbaar is. probeer het later opnieuw. foutcode : 800401f3

maar als we meteen op een ander comp. proberen lukt het meteen wel...

==============
inmiddels hebben we gedefragmenteerd en alles wat we weten waarom we niet snel ons in kunnen typen/loggen lukt niet, help.. please'

het gaat om een nieuwe laptop (6 weken) er staat weinig op en het defragmenteren duurt ook er lang tegenover een oude comp waar veel op staat... (extra info, hoop dat het niet te verwarrend is zoals ik het schrijf) zou de lange defrag iets te maken kunnen hebben met het lange intypenen en niet lukken van het aanmelden?

Doe rustig aan, kijk naar het reacen de voetbal of iets anders en fijn weekend.

groetjes, angelika

p.s. o ja adons, balk enz plus ook al geinstalleerd maar dat allemaal eerst verwijderd, nu staat dat er niet meer op

ouw ja, by the way, we hebben ook systeemherstel geprobeerd maar die wil van geen enkele datum weten, hij kan het niet herstllen... ???

Laatst bewerkt:
MSN Live is de nieuwe MSN versie. Live is een nieuw project van Microsoft wat je nog wel vaker tegen gaat komen.

Dus als je de nieuwste versie wilt kun je ook Live installeren.

hoi, ja die hebben wel ook geinstalleerd en uitgeprobeerd maar dat lukt ook niet.

kan het iets te maken hebben met dat systeemherstel het ook niet doet, die wil van geen datum weten en zegt het ( de updates en alles) niet te kunnen herstellen.

hoop dat ik niet te chaotisch ben op deze manier... bedankt voor je tijd. ben blij dat je antwoord.

groetjes, angelika:D

Als de laptop maar zes weken oud is zou ik proberen Windows opnieuw te installeren of te herstellen.

Mochten de problemen daarna nog niet zijn opgelost, ga er dan eens mee terug naar de winkel.

hoi,

we gaan er nog even mee verder, je hebt ons vertrouwen gegeven :thumb: , misschien wordt het wel terug naar de winkel... ?

op dit moment heb je ons uitstekend geholpen. :D dank je...
ik laat de vraag nog even open zodat jij/jullie ook nog de oplossing kan/kunnen zien

tot de volgende keer.

groetjes, angelika

awaschlo,

bedankt voor de aardige woorden :).

Ik hoop dat je eruitkomt en dat je het me laat weten, ik ben er benieuwd naar :thumb:.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan