MSN 7.5 foutcode 1635

Status
Niet open voor verdere reacties.

edekorte

Gebruiker
Lid geworden
10 nov 2002
Berichten
89
Beste leden,

Als ik MSN 7.5 wilt installeren geeft hij foutcode 1635 aan.
Nou ligt de fout bij mij, ik wilde de windows messenger verwijderen en kreeg de volgende tip:

"Open start - uitvoeren kopieer/plak hierin
RunDll32 advpack.dll,LaunchINFSection %windir%\INF\msmsgs.inf,BLC.Remove
Toets OK, en herstart computer. Windows messenger is verwijderd"

Nou, hij is inderdaad verwijderd maar de MSN versie werkt dus ook niet meer.
Ik wil gewoon de MSN 7.5 kunnen installeren, wie o wie helpt mij ?
 
Verwijder via configscherm, software msn.
Dan in map ProgramFiles map weggooien.
PC opnieuw starten.
Naar www.msn.nl en downloaden
 
Geplaatst door Dingeman
Verwijder via configscherm, software msn.
Dan in map ProgramFiles map weggooien.
PC opnieuw starten.
Naar www.msn.nl en downloaden

Geprobeerd, windows installer loopt vast met deinstalleren van MSN, lukt dus niet.
Misschien in register verwijderen ?
 
Of ff googlen opinternet, staan er genoeg op, maar als je een beetje wegwijs kunt in reg, mag dat
 
Geplaatst door edekorte
Geprobeerd, windows installer loopt vast met deinstalleren van MSN, lukt dus niet.
Misschien in register verwijderen ?
Je kan zelf in het register gaan klooien, maar je kunt ook eerst MSN Messenger goed verwijderen en daarna weer installeren:
Doe dat op de volgende manier:

  • Verwijder de mappen van je computer. C:\Program Files\MSN Messenger)
  • Download en installeer CCleaner. Ruim het register. Kijk bij de volgende Handleiding gemaakt door James007 naar Punt B: Handleiding

    Iedere keer wordt gevraagt of je een backup wilt maken voor het opschonen. Doe dit ook!!
    Draai de registercleaner van CCleaner nu net zo lang tot er niks meer wordt gevonden.
  • Sluit CCleaner af.
  • Start de computer opnieuw op.
  • Ga naar messenger.msn.nl en download de laatste versie van MSN Messenger (voor Windows 98 is dit 7.0 em voor Windows XP is dit 7.5).
  • Probeer MSN Messenger weer te installeren.
  • Vertel het resultaat.

Succes:)

Als dit niet helpt kun je altijd dat van Microsoft nog proberen.
 
Jouw suggestie heb ik al enigzins geprobeerd, CCleaner staat op mijn pc en heb ik ook al geprobeerd, vanuit CCleaner kan ik MSN ook niet verwijderen.
Ik ga nog wel even verder rommelen, ik zal jouw tip nog eens nalopen en sta uiteraard open voor andere oplossingen, dit is geen eenvoudig probleempje ben ik bang.
Als ik besluit om in het register te "cleanen", kan ik zomaar alle waarde's van MSN verwijderen ?
 
Hier kan je een proffesioneel programma FULL 30 dagen uitproberen. Is van een prima bedrijf, werkt prachtig, kun je in Nederlands instellen. Het schont je register automatisch voor je op.
http://www.jv16.org/

m v gr
 
Lees mijn verhaal nog is goed door;):

Mappen verwijderen en daarna de registercleaner draaien.

Omdat de installer/uninstaller van MSN Messenger vastloopt moet er iets anders worden verzonnen.

Mijn idee:
- Mappen verwijderen.
- CCleaner draaien om register op te schonen.

Dus nogmaals doorlezen en daarna even uitvoeren.

Succes:)

Dingeman: CCleaner werkt net zo goed. Ze zoeken allebij naar registersleutels die overbodig zijn;)
 
Klopt ook wel, doch mijn ervaring is dat regsupreme meer vind.
 
Geplaatst door rve123
Lees mijn verhaal nog is goed door;):

Mappen verwijderen en daarna de registercleaner draaien.


Sorry, rve123, ik had niet vermeld dat ik de mappen al had verwijderd, jouw verhaal had ik dus zelf al verzonnen en uitgeprobeerd, helpt niet.
In mijn eerste post staat vermeld dat ik iets bij "uitvoeren" heb ingevoerd etc, dat wil ik ongedaan maken, dan ben ik volgens mij van het probleem af.
Blijft vreemd dat ik MSN niet kan deinstalleren, ook niet vanuit CCleaner of TuneUp-Utilities.
Steeds krijg ik dezelfde foutmelding, vandaar dat ik waarschijnlijk handmatig het register zal moeten opschonen, ik weet alleen niet hoe.

Ik waardeer jullie moeite om mij te helpen. :thumb:
 
Je hebt Windows Messenger verwijderd.

Tip op zich is goed en wordt hier op het forum ook wel is gegeven.

Ga naar windowsupdate.microsoft.com
Kies voor aangepast.
Er wordt even gescant.
Na het scannen klik je aan de linkerkant op "Software Optioneel. Even Windows Messenger aanvinken en downloaden+installeren.

Je hebt Windows Messenger nu wel weer terug, maar die schakelen we later wel weer uit. Nu op een manier zodat er geen problemen ontstaan:)
 
Ok, gedaan, Windows Messenger is geinstalleerd.
Gelijk geprobeerd MSN 7.5 te installeren, wederom foutcode 1635. :confused:
 
Heb ik weer, ik volg netjes de aanwijzingen op:

Remove the Damaged Registry Key
1. Click Start, and then click Run.
2. In the Open box, type regedit, and then click OK.
3. In Registry Editor, locate the following registry key:
HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Classes\Installer\Products\DFAD2CEE8555CA04E8C905508C8F018E

...........staat die sleutel helemaal niet op de aangegeven plaats, wel anderen, pffffffff.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan