msn 7, aanmelden

• Onderwerp starter Onderwerp starter jjw
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

jjw

Meubilair
Lid geworden
19 jul 2002
Je kunt bij msn 7 nu aangeven hoe je jezelf wilt aanmelden, dan bedoel ik dat je dus bv offline of bezet wilt zijn op het moment dat je je aanmeld, daar krijg je dan een melding bij te zien of je dit zeker weet en of je niet online wilt komen, je kunt aangeven dat je de instelling wilt bewaren maar kun je dat vinkje ook ongedaan maken.

grtjs jjw

Goed, hieruit begrijp ik dan maar dat mijn vraag niet duidelijk is.
Bij een kennis is dat vinkje geplaatst terwijl dat niet de bedoelling was, dus kunnen we dat ongedaan maken.

Je kan dit proberen, misschien dat het helpt:

Geef eerst de verborgen bestanden weer (verkenner>extra>mapopties>weergave. Dan even naar beneden scrollen en '''verborgen bestanden en mappen weergeven'' aanvinken).
Ga nu naar de map C:\Documents and Settings\[Gebruikersnaam]\Application Data\Microsoft\Credentials en verwijder de map Credentials. Start daarna de computer opnieuw op en de instellingen zijn ge-reset. Alle aanmeldingsnamen zijn ook weg, maar zijn weer terug als je ze een keer hebt gebruikt.

Anders wil opnieuw installeren misschien nog helpen:

Verwijder msn (en msn plus) en installeer msn (en eventueel msn plus) daarna opnieuw. Volg deze aanwijzingen PRECIES (Niets overslaan):
1. Ga naar software en verwijder msn (indien aanwezig msn plus).
2. Start de computer opnieuw op.
3. Ga naar je harde schijf en verwijder (indien aanwezig) de mappen van msn en msnplus.
4. Start opnieuw op.
5. Ga naar de site van msn en download de nieuwste versie van msn (eventueel die van msn plus).
6. Installeer msn (eventueel msn plus).
7. Start opnieuw op.
8. Kijk of msn het nu goed doet.

Bij msn plus kan je eerst een back-up maken van de instellingen. Open msn en ga naar plus>voorkeuren. Daar staat linksonderin back-up. Dan selecteer je ''instellingen exporteren. Kies een map uit en na herinstallatie kan je ze weer importeren.

De eerste manier die kan ik niet testen want die werkt bij mij niet meer:confused:. De tweede manier had ik geen zin in.

Ik hoop dat één van de manieren de goede is. Ben benieuwd

Laatst bewerkt:
Nou tot nu werkt het helaas niet, ja opnieuw instaleren zal de truc zijn maar ik mag aanemen dat er toch wel een verborgen optie is ergens in msn.
Helaas hebben we die nog niet gevonden.

Ik heb nog even verder gekeken, maar weinig kunnen vinden.
Het enige waar ik achter ben gekomen is dat het een instelling is die per account verschilt.

Tip voor als je opnieuw gaat installeren: Na het verwijderen van msn via software de mappen ook verwijderen (msn en indien aanwezig msn plus). Daarna de computer opnieuw opstarten. Daarna kan je msn opnieuw installeren.

Ja ok, dankje voor de tip, ik wist, maar de gebruiker heeft besloten het niet hinderlijk te vinden.
Eigenlijk wel makkelijk zecht ze laatst.
Maar goed, was zelf ook wel nieuwschierig of iemand een oplossing hiervoor wist.

Er zal best wel een oplossing voor zijn, maar die zal erg onbekend zijn. Het is namelijk niet echt een dagelijkse vraag. Vaak wil iemand die zoiets aanvinkt dit ook niet meer terug hebben.

Haha...ben ik met je eens, ik kreeg de vraag ook maar voor mijn kiezen, toch bedankt voor het meedenken.

jjw

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan