Msn 81000303

Status
Niet open voor verdere reacties.

nevola

Verenigingslid
Lid geworden
29 jan 2001
Berichten
1.390
Ik krijg de volgende foutmelding, wanneer ik wil aanmelden bij MSN:"Het aanmelden bij MSN is mislukt, omdat er een probleem is met je Microsoft Passport. 81000303

wat kan dit zijn en hoe los ik dit op??

grtz.,

henk
 
Hoe los ik het probleem 81000303 op?Wanneer je je probeert aan te melden bij MSN Messenger, verschijnt mogelijk het volgende foutbericht:

De aanmelding is mislukt omdat de aanmeldnaam die je hebt ingevoerd niet bestaat of omdat het wachtwoord onjuist is.
Probeer het volgende om het probleem op te lossen:

Verwijder je tijdelijke internetbestanden en cookies. Raadpleeg de Help van je browser of je besturingssysteem voor meer informatie.
Meld je opnieuw aan bij MSN Messenger. Als je hetzelfde foutbericht nogmaals ontvangt, moet je het e-mailadres en wachtwoord van je Microsoft® .NET Passport wellicht opnieuw instellen. https://login.passport.net/ppsecure/uisecure.srf?lc=1043&id=10
Als het foutbericht blijft verschijnen, heb je misschien te maken met vertragingen op internet of is er een probleem met de .NET Passport-service. Probeer je op een later tijdstip opnieuw aan te melden.


BRON

Lang leve Google:thumb:
 
Bedankt voor je reactie Raymond.
Nieuw password helpt niet. Messenger 7.1 gedownload, maar krijg dezelfde foutmelding bij installeren daarvan.

grtz.,

henk
 
Dan maar even afwachten en op een later tijdstip nogmaals proberen.....
 
scroll DEZE pagina even iets omlaag en je komt je fout tegen. Ik hoop dat je er iets aan zult hebben.
 
Dat is hem Donovan. Bedankt. Het spul werkt weer.

grtz.,

henk:thumb:
 
Graag gedaan.

Zet je hem even op OPGELOST dan?

[ff later]
Oops mijn fout is al gebeurd. [schaam]
[/ff later]
 
Laatst bewerkt:
heb ik toch al gedaaan?? Zal nog eens doen.
henk
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan