msn aanmeldingsknop

Status
Niet open voor verdere reacties.

Pretender

Gebruiker
Lid geworden
1 mrt 2003
Ik wil graag die automatische aanmeldignsknop van msn weghebben. Kijk naar de bijlage dan weet je wat ik precies bedoel. Weet iemand hoe dat moet? (dus dat je een naam moet kiezen uit dat rijtje ipv op je naam klikken en dat ie meteen aanmeldt)

Bijlagen

• msn opstartscherm.jpg
    msn opstartscherm.jpg
    8,1 KB · Weergaven: 38
moet je is een keer die link proberen die onder je aanmelding stat met de tekst:

KLIK HIER OM JE AAN TE MELDEN MET EEN ANDER ACCOUNT

ik hoor het graag van je als het gelukt is

Als je die link gebruikt om je aan te melden onder een andere account dan blijft die knop gewoon staan. Ik kan me helaas alleen maar aanmelden met die link sinds ik mijn wachtwoord wijzigde.

Ik denk dat de beste oplossing hiervoor is om even al je accounts te verwijderen waarvan het password is opgeslagen op je computer.

Ga hiervoor naar "start", dan "uitvoeren". Vul in het balkje het volgende in "control userpassword2" (zonder aanhaalingstekens) en klik vervolgens op ok.
Ga in het scherm wat zich nu opent naar het "geavanceerd" tabblad en druk op de knop "beheer wachtwoorden".
Je krijgt nu een lijst met MSN Messenger acounts die bekend zijn op de computer. Verwijder hier alle acounts waarvan je niet wilt dat een andere gebruiker van de computer er zonder wachtwoord op kan.

Om te voorkomen dat wachtwoorden in de toekomst worden opgeslagen moet je zorgen dat er tijdens het aanmelden geen vinkje staat voor "automatisch aanmelden".

Hopelijk was dit de oplossing voor je probleem.

Succes
:)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan