msn accepteert automatisch cam, micro en verzenden van bestanden

Status
Niet open voor verdere reacties.

skelle

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
5 nov 2004
op zich niet zon erg probleem, maar steeds meer mensen profiteren hiervan:s laatst zag iemand mij vrijen met mijn lief zonder dat ik het wist:$ maar goed:p jullie zaken niet:p weten jullie hoe ik dit weer kan oplossen zodat ik weer controle heb over mijn msn?

En wat is je hotmail,gnegne:p

Heb je een herinstallatie al geprobeert? Verander gelijk je wachtwoord eens...

allebei al geprobeerd, nix werkt en nee je mag me niet begluren terwijl ik aan het vrijen ben:p:p:p

En als je de optie "Mijn webcammogelijkheden delen met andere eens uitzet"?

T zal wel weer zon vervelende plugin zijn van iemand, of accepteert ie automatisch bij iedereen?

dan is er 1) nog altijd micro en bestanden verzenden en 2) dan kan niemand meer om cam vragen en das ook de bedoeling niet want dan weten sommige niet dat ik cam heb

ahja, hij accepteert bij iedereen automatisch

heb je msn plus? daar staat ergens in opties dat je webcam en bestanden ontvangen bij iedereen op automatisch accepteren kan zetten, misschien moet je die even nakijken en dit uitzetten.

bij mij is gluren niet mogelijk ik heb een cam waar een lensdopje voor zit, dus dan is het beeld zwart :p

wat ook mogelijk is , het zou een trojan of zo kunnen zijn zodat iemand je cam kan besturen ofzo
ik heb ook webcam mogelijkheden met anderen delen ook uitstaan zo kan iemand niet zomaar je cam starten

kon idd aan plus liggen maar heb nu 7.0(beta geinstalleerd en het werkt weer:D en heb ook gelezen dat over een maand de officiele uitkomt:d

Geplaatst door skelle
op zich niet zon erg probleem, maar steeds meer mensen profiteren hiervan:s laatst zag iemand mij vrijen met mijn lief zonder dat ik het wist:$ maar goed:p jullie zaken niet:p weten jullie hoe ik dit weer kan oplossen zodat ik weer controle heb over mijn msn?
Om dit te voorkomen, kun je heel gemakkelijk je MSN afsluiten.

Geplaatst door skelle
kon idd aan plus liggen maar heb nu 7.0(beta geinstalleerd en het werkt weer:D en heb ook gelezen dat over een maand de officiele uitkomt:d

Eindelijk...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan