MSN Adres bevestigen

Status
Niet open voor verdere reacties.

roylabruyere

Gebruiker
Lid geworden
21 jul 2009
Hallo,

Ik heb een nieuw Email adres aangemaakt (een geen @live.nl maar een andere). Dan moet je die bevestigen. Ik log me in, zie ik staan: Stuur me een bevestigingsmail. Ik druk daarop maar vervolgens krijg ik helemaal geen mail gestuurd? De melding blijft maar komen...

Gr Roy

Lijkt mij geen vraag voor het forum maar een vraag voor de MSN-helpdesk. Vraag hen of die bevestigingsmailtjes wel succesvol zijn verstuurd naar je e-mail adres. Liefst met bewijs ook (=mailheader), zodat je weet welke mailserver(s) gecontacteerd zijn in het aflevertraject etc.

Verder kun je het volgende nakijken:
a. Stuur zelf (of vraag iemand anders) eens een mailtje naar dat ene mail-adres vanaf een ander mail-account. Dat sluit afleverproblemen uit.
b. Kijk via Webmail of de bevestigingsmailtjes misschien geweigerd zijn omdat je mailbox vol is of dat die bevestigingsmailtje misschien in een map Spam (o.i.d) zijn geland.
c. Check nog eens heel nauwkeurig na of je het juiste e-mail adres hebt gebruikt (oftewel: Dat de bevestigingsmailtjes wel naar de juiste geadresseerde worden gestuurd).

Succes,

Tijs.

Laatst bewerkt:
Heb jou stappen gevolgd maar daar zat het niet in, ineens na 1000x op dat bericht te klikken kwam de activatie binnen! Gelukkig eindelijk gelukt. Nogmaals bedankt

Fijn dat het opgelost is, nu. :)

Bedankt voor de duidelijke terugmelding.

Tijs.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan