MSN Berichten/logboek

Status
Niet open voor verdere reacties.

centro

Gebruiker
Lid geworden
14 dec 2010
Als ik mijn berichten wil terug lezen krijg ik geen geschiedenis meer., voorheen kon ik deze wel in zien. na het her installeren van de nieuw messenger (geen plus). Dit jaar. Zijn er een paar veranderingen, voorheen had ik leuke plaatjes en poppetjes (smilies) deze zijn nu ook weg, maar het belangrijkste zijn de gesprek gegevens. Ik las ergens dat ik me eerst afmelden moet dan op Extra en opties, dan naar berichten, (tot zover geen probleem) maar ik kan hier niets aanvinken, het staat er wel maar aanklikken kan niet,, kan geen vinkje zetten , doet niets als ik aan klik, de tekst is ook een stuk donkerde dan de rest waar ik wel weer kan aanvinken, Hoe kan ik deze weer activeren? Wat zie ik over het hoofd?
wie weet wat ik moet doen? groet van Centro

Ik weet niet zeker of dit ook werkt bij nieuwere versies van Windows, maar bij mij (win xp) kan ik gaan naar Mijn documenten - Mijn ontvangen bestanden en dan kies ik een map met mijn email-adres als naam. In die map zit voor elke contactpersoon een xml-bestand met daarin de gesprekken die ik voerde met die persoon.

Ik weet niet zeker of dit ook werkt bij nieuwere versies van Windows, maar bij mij (win xp) kan ik gaan naar Mijn documenten - Mijn ontvangen bestanden en dan kies ik een map met mijn email-adres als naam. In die map zit voor elke contactpersoon een xml-bestand met daarin de gesprekken die ik voerde met die persoon.

heb ook xp, waar vindt ik die mijn ontvangen doc? vervolgends lees ik Deze map is leeg. Bestanden toevoegen of een nieuw document maken? (zit ik wel goed?)
en kan ik dan die xml tekst ook lezen?

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan