MSN berichten worden traag verstuurd

Status
Niet open voor verdere reacties.

Educado

Gebruiker
Lid geworden
24 sep 2004
Hallo,

Ik heb al een tijdje last van berichten die traag verstuurd worden met MSN Messenger 6.2. Wanneer ik een bericht getypt heb en ik op enter druk, blijft hij in het vak staan. Na 5 seconden word het weergegeven in het scherm. Opnieuw installeren heb ik al meerdere keren gedaan. Msn opnieuw downloaden heb ik ook al geprobeert. Niets helpt. Wie weet hier een oplossing voor of weet het te verhelpen?

Alvast bedankt,

Educado

msn spy

Zelf scan ik 2x per week op spyware met adaware en spybot. Nogsteeds blijft dit probleem hangen. Iemand een ander idee? Krijg het echt niet weg...

Oke, een paar vragen:

- Wat voor PC gebruik je ?
- Heb je de Webcam aanstaan als dit gebeurt?
- Ben je aan het downloaden tijdens de chat?

Allemaal oorzaken waardoor MSN traag kan gaan worden, vooral die Webcam vreet snelheid....

uitleg etc

Edit: Ik draai op XP Professional

PC, pentium 3
Webcam, nooit aanstaan, ook niet aangesloten qua software.
Downloaden doe ik niet meteen als ik msn opstart.

----------------------------

Punt 1; Als ik msn opstart wil ik gaan chatten, druk nadat ik het bericht getypt heb op enter en dat zelfde bericht blijft dan ook 5 seconden hangen in de balk waar het getypt moet worden. Wanneer dit 5 seconden is blijven staan verschijnt het bij de gebruiker pas op zijn beeldscherm.

Punt 2; Na verloop van tijd, als ik eventjes wat langer bezig ben met chatten heb ik er geen last meer van. Dan komen de berichten gewoon gelijk aan wanneer ik op enter druk. Heel vreemd, nog nooit eerder zo'n verhaal gehoord.

------------------------------

Iemand die hetzelfde probleem heeft of gehad heeft, laat het me weten,

- Hoe heb je het opgelost?
- Hoe is het probleem weggegaan?

Nogmaals; Adaware gebruik is regelmatig, spybot net zo goed. Volgens "rikkerthopman" ligt het aan de spyware.

------------------------------

Alvast bedankt

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan