msn berichtgeschiedenis terughalen

Status
Niet open voor verdere reacties.

anrupa

Gebruiker
Lid geworden
21 dec 2005
hallo...ik heb een belangrijke vraag..ik wil weten hoe ik mijn msn berichtgeschiedenis terug kan halen via internet..op een legale manier...want mijn msn slaat het niet automatish op...het is nogal dringend......help!

Terughalen lukt niet.

Ik wil wel helpen om de functie weer werkend te krijgen:
Staat de optie wel aangevinkt in MSN Messenger (extra->opties->berichten)??

jammer..want ik word namelijk lastig gevallen, via msn en ik met me domme hoofd ben het vergeten op te slaan...en nou krijg ik mailtjes waar juist alles tegenovergesteld in staat...
dat is echt balen...

Zet die optie aan en sla vanaf nu alles op.

Nergens op reageren en niks terugsturen.

Wordt je nu nog steeds lastig gevallen of is het al gestopt??

nu krijg ik alleen maar mailtjes..met allemaal gore woorden..kan ik hiermee naar de politie?

Bewaar vanaf nu alle mailtje die je krijgt!
Ook als je via MSN gesprekken krijgt, bewaren!

Dit is allemaal bewijs.

Je kan inderdaad naar de politie gaan en aangifte tegen hem doen.

Als je aangifte gaat doen, raad ik je aan om een paar mailtjes uit te printen en die gelijk mee te nemen. Laat de mailtjes wel gewoon staan in je Postvak. Dit is als bewijs.

Open je Hotmail en ga naar "instellingen" (rechtsbovenin).
Klik nu op "Weergave-instellingen voor e-mail".
Selecteer bij "Berichtkoppen" het rondje voor "Volledig".
Als je nu weer een mailtje krijgt staat alle informatie over hem erbij. Dus zijn IP-adres enzo (de MIME-gegevens).

Hier staat zijn IP in en daarmee kan je een abuse-mailtje naar Hotmail sturen met bewijzen.
Dan wordt zijn account gesloten.

Ik weet niet hoe erg het is dus ik kan niet zeggen of je beter naar de politie toe kan gaan of dat een abuse-mailtje naar hotmail genoeg is.

Maar omdat je zelf al vraagt of je naar de politie kan ga ik ervanuit dat het nogal ernstig is.

Je zal dus zelf moeten beslissen of je naar de politie gaat of dat je een abuse-mailtje stuurt.
Wanneer je een abuse-maltje stuurt is de kans echter aanwezig dat hij een nieuwe account maakt en rustig verder gaat.

waar kan ik dan precies aangifte tegen doen? als je een mail stuurt kan je dan zien of het is verandert voordat ht is doorgestuurd?mag ik de mails naar jullie sturen om te laten zien..eerlijk gezegd snap ik niet veel van deze site..o en diegene die mij die mails stuurt..heeft wel het msn gesprek opgeslagen..VERANDERT..en aan iedereen laten lezen..dat had ik al voorspeld dat ze dat zou doen..vandaar de reden dat ik mijn msn bericht geschiedenis wou terug halen...

Hij is diegene die de msn logs veranderd heeft. Maar ook jij zou dat kunnen doen (als je ze nog had). Net zoals met mails die kun je ook aanpassen naar wat je maar wilt. Dus of de politie er iets mee doet en het als geldig bewijs gaat zien dat durf ik niet te zeggen

dus eigenlijk kan ik niets doen als het toch verandert wordt en het niet aantoonbaar is dat er in is geknoeid..dan gaat het werkelijk waar nergens over:(

Wij weten niet wat er in de mailtjes staat.

Het zal inderdaad moeilijk aantoonbaar zijn, maar je kan het altijd proberen. Als jij naar het politie-bureau gaat en je verhaal daar uitlegt krijg je vanzelf te horen of aangifte doen zin heeft.
Als het zin is zullen ze ook wel vertellen waarvan je aangifte kan doen.

Je zou aangifte kunnen doen van Psychisch geweld (vernedering en dergelijke), maar ook van Bedreiging.
Dit ligt er een beetje aan wat er in de e-mails staat.

Als je aangifte doet kan ik je wel vertellen dat er een tijdje opgaat aan onderzoek en dat er een kans is dat je uiteindelijk te horen krijgt dat een aanklacht geen zin heeft.
Dit is alleen niet van te voren te vertellen.

Zoals ik al eerder zei: Nergens op reageren van hem/haar en niks terugsturen.

Ik raad aan om eerst is contact op te nemen met de politie en daarna te vertellen wat je te horen hebt gekregen.

Als je in Nederland woont zou je is kunnen bellen naar 0900-8844 en daar alles uitleggen. Dit telefoonnummer is tegen lokaal gesprekstarief.
In andere landen is er waarschijnlijk ook wel een telefoonnummer voor informatie/niet spoedeisende hulp.

berichtgeschiedenis zien

Om deze berichtgeschiedenis terug te zien .
moet je de volgende dingen doen.
Ga naar Start -> Zoeken -> typ in : Geschiedenis.
Hiermee vind je je eigen geschiedenis via internet terug.
Het klopt helemaal , ik had het vakje berichtgeschiedenis opslaan uitgevinkt.
maar nu kan ik toch nog mijn berichtgeschiedenis lezen voor '' noodgevallen ''

Zet die optie aan en sla vanaf nu alles op.

Nergens op reageren en niks terugsturen.

Wordt je nu nog steeds lastig gevallen of is het al gestopt??

ik had een vraagje...wat betekent het witte en lichtblauwe gedeelte bij msn berichtgeschiedenis...? wat is het verschiltussen die twee.?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan