Msn blijft op de achtergrond

Status
Niet open voor verdere reacties.

pascalN

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
16 sep 2009
Hallo, ik heb een vraag over msn gerelateerd aan Windows 7

Elke keer als ik formateer en ik zet msn erop gaat dat goed.
Alleen elke keer na een maand ofzo open ik msn en dan blijft hij op de achtergrond hangen (verschuift naast men beeld ofzo)
Hierdoor kan ik dus niks meer doen in msn behalve dan de eigenschappen ervan te kunnen zien.

Weet iemand hier ofdat er een optie in Windows 7 is die dat weer goed krijgt.
heb lopen zoeken op het net maar kan niks vinden hier over.

M.v.g. Pascal

ehm dit vind ik even raar je msn verschuift?
in de zin van je ziet hem niet meer en hij staat nog aan of je ziet hem wel en je kan er niets mee?

heb je misschien een screenshot of iets dergerlijks?
rechtsbovenin op je toetsenbord (prt scrn) of print screen drukken en dan in paint of iets anders even op plakken drukken.

zou je graag een pic willen laten zien, maar dat gaat niet omdat ik hem dus niet meer zie.
als ik hem open dan zie ik wel het gehele vak omhoog komen, maar dan transpireerd hij weer zodat ik hem niet meer kan zien. alles werkt gewoon normaal. kan gewoon chatten en alles wat erbij hoort zoals cammen. maar ik kan dus niet zelf een chat starten.
behalve als ik weer formateer. :(

zit hij niet rechtsonderin als je op dat pijltje drukt in dat vak?
anders kan ik er ook niet echt wat over zeggen zonder beeld erbij

nee daar zit hij niet.
en jammer.
hoop dat anderen mss nog wat weten, heb geen zin om om de maand te formateren nm.

hmm ja kan 1 ding gokken maargoed lijkt me sterk heb je ooit een 2e monitor op je pc gehad? dat hij nog op dual screen mode staat? dat je scherm dus naar de 2e monitor vliegt en je er zelf niet bij kan

ty voor de tip. men beeldscherm stond idd op dual mode. zonder dat ik zelfs een 2de beeldscherm heb :S mja.

werkt weer, dank je wel :D

haha nou veel plezier ermee nu dan :)
hadden het probleem vorige week ook in onze discotheek alleen heb je dan een monitor voor het videomixen.. van 10cm bij 10cm ofzo

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan