Msn blocken

Status
Niet open voor verdere reacties.

x-gwen-xx

Gebruiker
Lid geworden
13 aug 2006
Hee iedereen,
ik heb wel eens gehoord dat je ergens een lijst kan zien van contactpersonen, en als er iemand dan niet bij staat die je in je eigen lijst wel hebt staan, diegene je geblockt heeft.
Weet iemand of dit klopt en waar je zo'n lijst kan vinden, of dat je op een andere manier kan kijen wie je geblockt heeft.
groetjes gwen:rolleyes:

Volgens mij werkte dat alleen nog met de ouder versie van MSN maar niet meer met de nieuwere

Het alternatief programma voor msn messenger gaim zegt mij of ik op de lijst van een ander staat. Als het niet zo is laat hij een klein kruisje zien bij de contact.

Het alternatief programma voor msn messenger gaim zegt mij of ik op de lijst van een ander staat. Als het niet zo is laat hij een klein kruisje zien bij de contact.

In WLM: persoonlijke instellingen - privacy - "wie heeft mij toegevoegd als contactpersoon?"

Laatst bewerkt:
Als dat de oplossing is mag je de vraag op opgelost zetten rechts onderin :thumb:

Hee iedereen,
ik heb wel eens gehoord dat je ergens een lijst kan zien van contactpersonen, en als er iemand dan niet bij staat die je in je eigen lijst wel hebt staan, diegene je geblockt heeft.
Weet iemand of dit klopt en waar je zo'n lijst kan vinden, of dat je op een andere manier kan kijen wie je geblockt heeft.
groetjes gwen:rolleyes:

Met deze link kun je uitzoeken of er iemand in je lijst je geblockt heeft. Het kan zijn dat het soms niet werkt, maar deztijds dat ik het gebruikte werkte het wel. Heb het net even getest en na twee keer lukte het me. Misschien heb je hier iets aan.

Na een jaar zal het topic niet zo actueel meer zijn :)

Daarom gesloten

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan