msn contacten niet in adresboek?

Status
Niet open voor verdere reacties.

denickmans

Gebruiker
Lid geworden
17 jan 2002
Even een vraagje ivm outlook express:Hoe kan ik ervoor zorgen dat de mensen die online (of offline), eigenlijk alles msncontacten NIET in men adresboek (in outlook express)komen, want dit gebeurd nu namelijk automatisch!
Alvast bedankt!

reg key

dit kan je in het register doen...

typ "regedit" in "uitvoeren" via "start".

ga naar deze key:

[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Outlook Express]

neem een nieuwe value (D_Word) met de naam:
Hide Messenger

en als waarde:
2
(2 = hide messenger)
(1 = toon messenger)

http://www.winguides.com/registry/display.php/989/

ivm outlook express

En nu maar hopen dat denickmans dit beter leest en uitvoert dan de 'lees dit eerst' bij deze topic ......

Sorry dat ik hier zo maar binnenval, maar waar plaats ik die waarde 2?

Bijlagen

• regedit.jpg
    regedit.jpg
    27,2 KB · Weergaven: 27
Is er nu misschien iemand die mij even een tip kan geven?

neem een D_word vallue bij nieuw en probeer een beetje zal je wel lukken kijk naar de geposte website naar wat het resultaat zou moeten worden...

Het lukt me alleen niet die waarde van 2 ergens te plaatsen. Daar ik nooit iets in het register verander is dit voor mij allemaal nieuw vandaar. Waar ik die 2 ook probeer te plaatsen, hij blijft ongeldig geven of een aantal cijfers dat niet overeen komt met wat ik in het voorbeeld zie.

post eens wat je allemaal doet en geprobeerd is want ik begrijp niet dat je niet vindt hoe je dat moet doen...

Zie mijn post van 28-11. daar had ik een screenshot geplaatst.

rechtermuisknop op de hide messenger D_Word en op wijzigen of bewerken drukken. en dan als laatste de 2 invullen...

Seedorf bedankt, het is gelukt. Ik probeerde steeds bij binaire waarden de gegevens te veranderen dus daar zat ik mis.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan