MSN Contactpersonen weg!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nipponsei

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
7 apr 2008
Berichten
1.021
hallo mensen,

ik had laatst dat al mijn msn contact personen verdwenen waren uit mijn lijst. door bij de msn opties onder het tabblad privacy te kijken zie ik dan wel weer mijn contactpersonen en als ik rechts klik kan ik ze weer toevoegen aan mijn lijst.

het gebeurd telkens als ik de volgende mail krijg:

Subject: New shopping new life

Dear friend,
I would like to introduce a really good company that mainly do the electornic products trade.
Now the company is doing promotion,all of it's products are sold nearly as same as their cost.
It redeners the best service to customers,it provide you original products which is good quality,and what's more,the pricewill give you a big surprise!
It is realy a good opportunity for doing shopping.Just grasp the opportunity,or there will be no more than that!
The web address [mod edit] is verwijderd.


natuurlijk is dit nep en spam en troep dus ik verwijder hem meteen.

de mail is afkomstig van mijn eigen email adres?? waardoor ik het niet kan blokkeren of in ongewenste adressen kan toevoegen.
telkens na het ontvangen van de mail ben ik al mijn contactpersonen weer kwijt en moet ik ze opnieuw toevoegen zoals ik hierboven had beschreven.
behalve dat zet deze hack/mail ook mijn automatisch antwoord bij afwezigheid aan in mijn hotmail account die vervolgens de bovenstaande tekst naar iedereen mailt die mij probeert te mailen.

ik heb met verscheidene virusscanners en andere anti malaware programma's gescanned maar geen 1 heeft ook maar iets kunnen vinden. niet lang daarna had ik zelf mijn pc nog opnieuw geformatteerd en geinstalleerd. desondanks heb ik nu dus weer hetzelfde probleem.

ik hoop dat iemand een oplossing voor me heeft want ik heb geen zin om 1x in de maand (zo vaak gebeurd het de laatste tijd) mijn contactpersonen weer opnieuw toe te voegen. ik heb al heel wat microsoft sites versleten maar geen kon een oplossing bieden voor mijn probleem.

EDIT: ben er vergeten bij te vermelden dat ik mijn hotmail geheime vraag en wachtwoord ook al gewijzigd had.

mvg mij.
 
Laatst bewerkt:
creeer een nieuw hotmailaccount en geef aan iedereen door dat je een nieuw msn/email adres hebt
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan