MSN - Contactpersonenlijst opslaan

Status
Niet open voor verdere reacties.

Yorick1989

Gebruiker
Lid geworden
3 aug 2008
Hey,

Ik heb nu de nieuwste msn (die ook alleen nog maar videogesprekken kan uitvoeren ipv gewoon een webcam, als iemand hier het antwoord op weet mag je die hier ook geven.) maar wat mijn echte vraag is hoe ik mijn contactpersonenlijst op kan slaan of kan openen? In eerdere versies kon dit gewoon bij "Messenger -> Contactpersonenlijst Opslaan..." maar deze optie is verdwenen! Ik heb op google gezocht, maar er is geen enkele recente oplossing... alleen voor hoe je dit bij oudere msn messengers doet. Ik hoop dat iemand voor mij de oplossing vindt, want het is altijd wel handig om een back-up te hebben van alle e-mails.

Alvast bedankt,

Grtz,
Yorick

Op windows xp kun je via start>uitvoeren de basis versie van msn starten via msmsgs...
hiermee is dat geloof ik ook uit te voeren..
maar ik geloof niet dat het een backup maakt van je e-mails... alleen van je contact personen
je kan dit ook doen door microsoft office outlook te gebruiken.. deze heeft een optie die van msn te importeren..
Ikzelf gebruik Miranda IM hiermee kun je een plugin downloaden voor iedere functie die je wilt.. je msn contactpersonen lijst opslaan zit er in de nieuwste versie standaard in...
Je contactpersonenlijst is gekoppeld aan je e-mail.. dus in principe zorgt hotmail ervoor dat je deze niet verliest :P.. tenminste hoop ik voor je ;)...

Op windows xp kun je via start>uitvoeren de basis versie van msn starten via msmsgs...
hiermee is dat geloof ik ook uit te voeren..
maar ik geloof niet dat het een backup maakt van je e-mails... alleen van je contact personen
je kan dit ook doen door microsoft office outlook te gebruiken.. deze heeft een optie die van msn te importeren..
Ikzelf gebruik Miranda IM hiermee kun je een plugin downloaden voor iedere functie die je wilt.. je msn contactpersonen lijst opslaan zit er in de nieuwste versie standaard in...
Je contactpersonenlijst is gekoppeld aan je e-mail.. dus in principe zorgt hotmail ervoor dat je deze niet verliest :P.. tenminste hoop ik voor je ;)...

Ja, het makkelijkste is het via de basis msn te doen... bij eerdere versies kon dit wel! Maar goed... dat wordt ff de oudere versie installeren. Bedankt voor de eventuele opties die ik alsnog kan uitvoeren als de eerste niet werkt.

Grtz,
Yorick

Bedoel je dit?! =D

Bijlagen

• Contactpersonenlijst opslaan.JPG
    Contactpersonenlijst opslaan.JPG
    95,3 KB · Weergaven: 138
Hey,

Ik heb nu de nieuwste msn (die ook alleen nog maar videogesprekken kan uitvoeren ipv gewoon een webcam, als iemand hier het antwoord op weet mag je die hier ook geven.)....

Alvast bedankt,

Grtz,
Yorick

Dat probleem heb ik dus ook, na een reinstall van mijn laptop, en msn opnieuw geinstalleerd te hebben, kan ik ook alleen nog maar videogesprek.

Ik vermoed dat het een bug is in msn, maar tot nu toe nog geen oplossing gevonden.

Msn + Msn plus al meedere malen opnieuw geinstalleerd.

Vriendin van mij heeft precies dezelfde situatie als mij, ook nieuwe reinstal van haar laptop, en ook alleen nog maar videogesprek.

Grt

Rens

Dat probleem heb ik dus ook, na een reinstall van mijn laptop, en msn opnieuw geinstalleerd te hebben, kan ik ook alleen nog maar videogesprek.

Ik vermoed dat het een bug is in msn, maar tot nu toe nog geen oplossing gevonden.

Msn + Msn plus al meedere malen opnieuw geinstalleerd.

Vriendin van mij heeft precies dezelfde situatie als mij, ook nieuwe reinstal van haar laptop, en ook alleen nog maar videogesprek.

Grt

Rens

Ja, dat is een nieuwe aanpassing van msn dat je alleen maar videogesprek kunt doen... Het stond ook ergens op de website van msn waarom maar ik weer niet meer precies waarom ze dat gedaan hebben... Ik vind het ook erg vervelend en snap niet waarom ze dat gedaan hebben, maar het ligt niet aan jou of is zeker geen bug!

grtz

Ja, dat is een nieuwe aanpassing van msn dat je alleen maar videogesprek kunt doen... Het stond ook ergens op de website van msn waarom maar ik weer niet meer precies waarom ze dat gedaan hebben... Ik vind het ook erg vervelend en snap niet waarom ze dat gedaan hebben, maar het ligt niet aan jou of is zeker geen bug!

grtz

aah okay

Weet ik dat ook weer, maar dat is inderdaad wel echt een domme aanpassing zeg...
Dat ze dat heel gauw weer terug veranderen.

je kunt in hotmail zelf ook je contactpersonen lijst opslaan.

Dat doe je zo:

www.hotmail.com --> inloggen --> Contactpersonen --> Beheer --> Exporteren --> gewenste formaat selecteren.

Suc6 :thumb:

Greetz

Rens

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan