Msn Content + Drama!

Status
Niet open voor verdere reacties.

PJnijm

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
1 feb 2005
Wat een vreselijk program als je dit eraf wilt hebben. Tot op heden is dit mij ook niet gelukt. Raad iedereen aan dit nooit erop te zetten.

Het gaat om dit bestand:

C:\Windows\MSNAppM.exe

Natuurlijk heb ik dit al verwijderd en ook in de taakbeheer heb ik het proces beeindigd. Omdat dit ook niet hielp ook maar de structuur beeindigd.

Komt echter nog steeds terug. HELP!!:evil:

Probeer het bestand in veilige modus te verwijderen.

Komt het daarna ook nog terug, plaats dan even een HijackThis-logje op ASO. Heb deze vaker gezien, kan erg hardnekkig zijn.

Hoe moest dat ook al weer Buffy? in de veilige modus deleten. Ik zie hem niet meer zitten bij program files C:

PJnijm zei:
Hoe moest dat ook al weer Buffy? in de veilige modus deleten. Ik zie hem niet meer zitten bij program files C:

Nee, niet bij Program Files. In veilige modus opstarten en dan de map C:\Windows openen (gewoon via de Verkenner). Uit de map Windows het volgende bestand verwijderen: msnappm.exe

http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?p=1605336#post1605336 ;)

Oftewel: Druk de toetsen Ctrl+Alt+Del in op je toetsenbord.Taakbeheer wordt geopend.
  • Klik op Processen. Je krijgt nu de processenlijst te zien.
  • Zoek naar MSNAppM.exe en klik er één keer op.
  • Klik nu op proces beëindigen. Het proces is afgesloten.
  • Verwijder nu het volgende bestand: C:\Windows\MSNAppM.exe

rve123 zei:
http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?p=1605336#post1605336 ;)

Oftewel: Druk de toetsen Ctrl+Alt+Del in op je toetsenbord.Taakbeheer wordt geopend.
  • Klik op Processen. Je krijgt nu de processenlijst te zien.
  • Zoek naar MSNAppM.exe en klik er één keer op.
  • Klik nu op proces beëindigen. Het proces is afgesloten.
  • Verwijder nu het volgende bestand: C:\Windows\MSNAppM.exe

Volgens mij schreef de TS dat hij dat al geprobeerd had. ;)

Soms is er naast msnappm.exe nog een tweede bestandje in het spel, nl. msnapps.exe. En om het netjes op te lossen moet de run key ook uit het register, lijkt me.
Voorbeeldje: http://www.nucia.nl/forum/showthread.php?t=2120

Buffy was handig geweest als er ook bijstond hoe je weer veilig erin komt. Ik bleef zo in de veilige modus staan. Probeerde Boot ini weer uit te vinken en kwam gelukkig weer terug. Wel handig dat ze dat erbij zetten.

Okay, zag het er niet in staan bij C windows. En ja bij taakbeheer had ik ze al uitgevinkt. Bij processen beeindigen en structuur daarna ook .

IK wacht nu even af of ie nog terug komt.

Nou buffy hij zit er weer vrolijk in hoe krijg ik die key er dan uit?:o

PJnijm zei:
Nou buffy hij zit er weer vrolijk in hoe krijg ik die key er dan uit?:o

Even een HijackThis-logje plaatsen op ASO, dus. Dan kunnen we precies zien wat zich waar bevindt en is het in een mum van tijd opgelost. :)

Waarom kan het hier niet opgelost worden Buffy?

HijackThis-logs nakijen gebeurt hier op Helpmij niet meer, omdat daardoor een onwerkbare situatie ontstond.

Lekker Buffy heb al 15 x geprobeerd om daar in te loggen. Kom er gewoon niet in en mijn wachtwoord kent niemand. Is indonesisch!!

Oke Buffy ik zit er nu in onder Aqua66. Ben benieuwd!!

Je kunt daar niet met je helpmij account inloggen. Je moet daar apart voor registreren

Dat begrijp ik ook wel Mario.....maar ik ben nu al ingelogd alleen beetje dom van ze wanneer je iets fout doet of een al bestaande gebruikersnaam gebruikt geven ze dat niet aan. Maar wel het wachtwoord is weer leeg. Tja niet echt handig van zo'n site.

PJnijm zei:
.....maar ik ben nu al ingelogd alleen beetje dom van ze wanneer je iets fout doet of een al bestaande gebruikersnaam gebruikt geven ze dat niet aan. Maar wel het wachtwoord is weer leeg. Tja niet echt handig van zo'n site.

Sorry? Ik begrijp niet wat je hiermee bedoelt.
Als er problemen zijn met inloggen op Nucia/ASO, neem dan even contact op met de administrators van Nucia/ASO.

Maar zijn er eigenlijk problemen met inloggen daar? Je hebt er al gepost, dus heb je ook kunnen inloggen. ;)

Klopt Buffy ben al aangemeld was misschien onduidelijk maar wanneer je bijvoorbeeld een gebruikersnaam invult die al bestaat kom je terug alleen geeft ie niet aan wat er veranderd moet worden. Ik dacht mijn pass word. Bleek dus mijn gebruikersnaam.

even een vraag hoe kwam je aan deze zooi. dan ben ik (en anderen) vast gewaarschuwd voor dat programma.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan