MSN Desktop Search verwijderen lukt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

jootje

Gebruiker
Lid geworden
27 jan 2001
Ik wil graag de Windows of eigenlijk MSN Desktop Search verwijderen omdat er iets fout is gegaan na een update maar dat lukt niet!
Krijg steeds te zien dat de patch niet te vinden is etc.:shocked:
Ook de nieuwe kan niet geinstalleerd worden omdat de oude niet te verwijderen is.

WAT MOET IK DOEN???

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik wil graag de Windows of eigenlijk MSN Desktop Search verwijderen omdat er iets fout is gegaan na een update maar dat lukt niet!
Krijg steeds te zien dat de patch niet te vinden is etc.:shocked:
Ook de nieuwe kan niet geinstalleerd worden omdat de oude niet te verwijderen is.

WAT MOET IK DOEN???

Niemand ???

Updates aanvinken

Probeer eens bij het vak software verwijderen het vakje bovenin updates weergeven aan te vinken, misschien staat daar je update die je dan vervolgens kunt verwijderen.

Succes

Had ik al lang geprobeerd maar krijg dan te zien:
Die update kan NIET verwijderd worden !

vertel eens precies waarom, het kan zijn dat windowsz stelt dat digene die hem geinstalleerd heeft alleen kan verwijderen, probeer anders nog eens dezelfde update in installeren, of ga eens naar http://safety.live.com en laat Microsoft je computer eens analyseren.

Succes

vertel eens precies waarom, het kan zijn dat windowsz stelt dat digene die hem geinstalleerd heeft alleen kan verwijderen, probeer anders nog eens dezelfde update in installeren, of ga eens naar http://safety.live.com en laat Microsoft je computer eens analyseren.

Succes

Heb ik gedaan maar helpt ook niet.
Als ik dan de nieuwste versie wil installeren van MSN Search Toolbar met Windows Desktop Search krijg ik de mededeling dat de oude versie niet verwijderd kan worden (kan de patch niet vinden) en wordt de verdere installatie dus afgebroken.
:o

Verwijderen WDS

Hallo,

Ik heb dit probleem dus ook, ik heb ervaren dat de enige manier is verwijderen uit het register en daarna uit program files map dan is WDM foetsie:)

Groetjes Ronnie

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan