MSN Detective

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jabuzero

Gebruiker
Lid geworden
8 okt 2000
Berichten
421
Hoi,

Van msn tweakzone heb ik msn detective gedowned maar als ik het probeer uit te voeren krijg ik de volgende error

Run-Time error '-2147024770 (8007007e)':
Automation error

nu is mijn vraag "hoe los ik dit op?"
of werkt dit proggie niet met msn messenger 5.0?

alvast bedankt.............
 
ja.Is zo.

Ja,blaataap heeft gelijk.Want dat moet er ook bij hebben gestaan.MEESTALis het zo dat ze voor msn 4.7 zijn.Ook de oude flooders.
 
Re: ja.Is zo.

Geplaatst door pc-killer
Ja,blaataap heeft gelijk.Want dat moet er ook bij hebben gestaan.MEESTALis het zo dat ze voor msn 4.7 zijn.Ook de oude flooders.

De meeste flooders van die n00bjes zijn met sendkeys gemaakt.. wel handig voor Project Dolphin trouwens hehe en die werken dus ook op MSN 5.x... Flooders daarintegen die met behulp van de API gemaakt zijn werken niet meer op MSN 5.x, dit geld overigens voor alle programma's die met de oude Messenger 1.0 Reference zijn gemaakt. Er is ook wel een nieuwe Reference maar daar hebben ten eerste veel programmeurs problemen mee en die is stukken gelimiteerder zodat je niet meer via de API bv. je naam kunt wijzigen of bijvoorbeeld een bericht laten sturen of een soort "bot" maken die reageert op commando's. Je kunt trouwens nog wel je naam laten veranderen doormiddel van Findwindow ofzo maar dat is natuurlijk niet de ideale manier. Op mijn eigen site krijg ik veel klachten van mensen waarbij programma's het niet doen; simpelweg omdat ze MSN 5.x gebruiken. Ik hoop dat je een beetje wijzer uit mijn verhaal bent geworden ;).
 
ja dt ben ik.

Ja,ben er wijzer uit geworden.Maar bij mij werken alle 3 de flooders
 
Hehe, trouwens, de programmeur van dat programma is niet echt professioneel bezig geweest omdat hij beter een code zoals

Code:
on error goto foutje
foutje:
msgbox "Dit programma werkt niet op MSN 5.x!", vbCritical

in zijn programma kunnen zetten want met deze melding schiet je weinig op.
 
Geplaatst door blaataap
..... wel handig voor Project Dolphin trouwens hehe...
Dat lukt niet omdat dat te snel gaat voor het proggrammatje om ze te tellen.. (of zow.. :rolleyes: 'k Had 't al geprobeerd... :eek: :D )

Groetjes,
©i©i
 
Dan zet je er toch een timer in? Dat het programma om de halve seconde een sendkey stuurt bijvoorbeeld :D?
 
is er dan misschien een andere optie om te zien wie mij
geblokt heeft op msn messenger 5.0?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan