msn doet gek?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoi,

misschien werkt dit:

1.) Eerst sluit je Windows Live Messenger af
2.) Dan moet je verborgen mappen laten weergeven bij mapopties
3.) C: \ Documents en Setting\ Gebruikersnaam \ Local Settings \ Application Data \ Microsoft \ Windows Live Contacts , daar moet je alle mappen wissen.
4.) En dan de Windows Live Messenger weer starten

gr Jos

Hoi,

misschien werkt dit:

1.) Eerst sluit je Windows Live Messenger af
2.) Dan moet je verborgen mappen laten weergeven bij mapopties
3.) C: \ Documents en Setting\ Gebruikersnaam \ Local Settings \ Application Data \ Microsoft \ Windows Live Contacts , daar moet je alle mappen wissen.
4.) En dan de Windows Live Messenger weer starten

gr Jos

hoebedoeld uw dan moet je verborge mappen weergeven?

-Ga naar de map Mijn Documenten.

-Ga vervolgens naar Extra (in het menu) en dan naar Mapopties....

-Ga vervolgens naar het tabblad: Weergave

-Scrol met je muis helemaal naar onderen en dan zie je de optie: Verborgen bestanden en mappen weergeven.

-en voer nu de handeling uit die ik je net heb uitgelegd!

Gr Jos

ps. Het is misschien verstandig om daarna de verborgen bestanden en mappen weer te verbergen.

-Ga naar de map Mijn Documenten.

-Ga vervolgens naar Extra (in het menu) en dan naar Mapopties....

-Ga vervolgens naar het tabblad: Weergave

-Scrol met je muis helemaal naar onderen en dan zie je de optie: Verborgen bestanden en mappen weergeven.

-en voer nu de handeling uit die ik je net heb uitgelegd!

Gr Jos

ps. Het is misschien verstandig om daarna de verborgen bestanden en mappen weer te verbergen.

nop ook niet aan de praat gekrege;( 1optie is er over en dat is xp downloade en instalere
andere maniere miss?

meneer het licht niet aan de msn zelf het licht aan de (windows) dat is ook zo bij me laptop

Ja, sorry je hebt gelijk... even niet meer aan de melding gedacht.

Heb je Nvidia op je computer?? Het schijnt zo te zijn dat een programma van Nvidia
een conflict veroorzaakt. Open je taakbeheer en kijk of je een Nvidia network manager (of iets dergelijks) ziet staan. Zo ja, dan moet je ervoor zorgen dat je het programma verwijderd maar de drivers er niet afgooien.

Kijk dan of je probleem is opgelost!

Zo niet, misschien een update van de Nvidea drivers??

Anders zou ik het niet meer weten!

gr Jos

meneer het licht niet aan de msn zelf het licht aan de (windows) dat is ook zo bij me laptop

Ja, sorry je hebt gelijk... even niet meer aan de melding gedacht.

Heb je Nvidia op je computer?? Het schijnt zo te zijn dat een programma van Nvidia
een conflict veroorzaakt. Open je taakbeheer en kijk of je een Nvidia network manager (of iets dergelijks) ziet staan. Zo ja, dan moet je ervoor zorgen dat je het programma verwijderd maar de drivers er niet afgooien.

Kijk dan of je probleem is opgelost!

Zo niet, misschien een update van de Nvidea drivers??

Anders zou ik het niet meer weten!

gr Jos

bij mij licht het niet aan nvidea bij mijj licht het gwn aan die xp cd want toen ik een andere cd had deed hjij niet zo?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan