Msn doet vaag :S

Status
Niet open voor verdere reacties.

kokkie20

Gebruiker
Lid geworden
4 aug 2006
Berichten
221
Ik zat vanmiddag gewoon normaal op me msn.
En ineens werd ik afgemeld zonder reden.
dus ik wou weer inloggen en krijg telkens deze melding:
naamloosdb6.jpg

terwijl ik in de middag gewoon er alles mee kon, dus hij kan niet zomaar verwijderd zijn :S
iemand enig idee hoe ik dit probleem moet oplossen?
Zonder een nieuwe msn adres aan te maken ?
 
is op dat moment je internt niet weggevallen ?
of heb je neit je wachtwoord veranderd ?
 
Kan je niet je w8twoord is proberen te veranderen, het kan zijn dat iemand anders hem heeft veranderd
 
Je emailadres is verkeerd ingevuld (tikfoutje misschien?)

Je wachtwoord is fout. Tikfoutje? Heeft iemand je misschien gehacked en je wachtwoord veranderd ?

Je emailadres is niet bekend bij de MSN / Live Messenger servers. Dat kan als je geen Hotmail/MSN/Live adres gebruikt.


Wat je kunt proberen om dit op te lossen:
Controleer ten eerste of je je emailadres en wachtwoord wel goed hebt ingetikt. Tik het voor de zekerheid gewoon helemaal opnieuw in.


Start Internet Explorer.

Ga in Internet Explorer naar het menu "Extra" en klik op "Internet Opties".

Klik "Bestanden Verwijderen" onder Tijdelijke Internet-bestanden op het tabblad Algemeen (daar opent ie al trouwens) en klik op "OK" en daarna nog eens op "OK" om het venster te sluiten.


Klik "Start" > "Uitvoeren...".

Tik "control keymgr.dll" (zonder de aanhalingstekens) en klik op "OK".

Verwijder het adres waarmee je niet kan aanmelden en "Passport.Net.


Als je een emailadres hebt die niet van Hotmail, MSN of Live is kan je ook nog het volgende proberen...

Ga naar de .NET Passport aanmeld pagina en kies voor "Yes, use my e-mail address".

Meld je emailadres aan op die site, volg de instructies daar.


Als je wel een Hotmail, MSN of Live adres hebt...

Probeer in te loggen op de webpagina van je email.

Als het daar ook aangeeft dat je wachtwoord/adres fout is, neem dan contact op met het support team van Hotmail/MSN/Live. Het is mogelijk dat je account gehacked is of dat er iets anders fout is.


Hoop dat dit helpt .:)
 
Ik heb ook ooit zo'n probleem gehad, toen waren een aantal servers van windows down en konden een paar duizend mensen niet chatten/mailen etc.
Je kan tot morgen wachten en anders moet je op de site heel moeilijk en lang zoeken naar een manier om contact te krijgen met microsoft.
Dan kan je misschien aan die mensen vragen om je een nieuw wachtwoord toe te sturen. Heb je het al op een andere pc geprobeed om te msnen? En kan je je hotmail wel gewoon bekijken?
 
Ik kan sinds vanavond half 11 weer ineens inloggen:S
ik weet niet precies wat het probleem was maar hij is iig opgelost
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan