msn doet wazig

Status
Niet open voor verdere reacties.

mango

Gebruiker
Lid geworden
27 aug 2006
Berichten
32
Ok hier mijn probleem en ik word er knetter gek van, de laatste tijd als ik msn opstart en ik ga praten in msn loopt steeds het beeld vast, dan typ ik druk ik op enter en gebeurd er niks loopt ie ff 10 sec vast, nu denk je oo das niet zo erg maar het is erg vervelend ik kan niet meer normaal praten.ik hoop dat dit op te lossen is.

ik had ook al een vraag geplaatst dat mijn internet raar doet, steeds als ik internet opstart duurt het 2 min voor dat ik op de site ben eenmaal als ik op de site ben loopt ie wel weer snel, msn messenger start wel gelijk op en ik kan ook gelijk online games spelen zonder te wachten, mijn internet verbinding is van planet.

mvg,
richard
 
doe eerst maar eens dit
1 download avg antispyware en draai update in het programma ,
laat een compleete scan draaien
2 download spybot en update deze en laat deze ook een vole scan draaien
ik vermoed dat er het een en ander al op zit op je pc.
 
bedoel je nou met ik vermoed dat er een ander al op je pc zit, dat iemand mijn pc loopt te verneuken of bedoel je dat er gewoon spam tussen zit. en avg heb ik al is laten draaien helemaal niks 3 threats ofzow die heb ik weg gehaald.



[Mod-edit] Onnodige quote verwijderd. Klik “Reageer op vraag” ipv “Quote”. [/edit]
 
Laatst bewerkt door een moderator:
ee ik heb spybot laten draaien, heeft wel zin volgens mij maar het enige probleem is toen ik spybot had laten lopen en hij compleet was, werkte ineens mijn hele internet niet meer, er stond bij msn messenger je gateaway is offline, ik weet niet wat dat betekent of hoe je dat op lost, maar nu heb ik dus systeem herstel gedaan anders kan ik helemaal niet meer internetten, weet je missch hoe ik als ik spybot weer laat lopen hoe ik dan gateaway weer kan herstellen?

mvg richard
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Spybot Search & Destroy verandert niets aan jouw netwerkverbindingen.
Hoe ben je met het Internet verbonden? Wat voor abonnement heb je?
 
Spybot Search & Destroy verandert niets aan jouw netwerkverbindingen.
Hoe ben je met het Internet verbonden? Wat voor abonnement heb je?

Ik heb een adsl aansluiting van Planet, ik heb een router, er staan meer pc op het internet aangesloten boven en beneden dus dan heb je een router geloof ik, maar als ik dat spybot laat draaien en hij klaar is, staat er bij msn Gateaway is offline, en internet zelf werkt ook niet meer, staat er gewoon kan pagina niet vinden.Ik ga het nog een keer proberen kan tog altijd nog system herstel doen om het te verhelpen, maar als je gateaway offline kan dan kan ie tog ook online neem ik aan?

mvg,
richard
 
ga praten in msn loopt steeds het beeld vast (...) als ik internet opstart duurt het 2 min voor dat ik op de site ben
Ik heb de kern van je problemen hierboven herhaald. Ik denk dan als eerst: problemen met de netwerkverbinding.

Of, dat kan soms ook: malware op je PC gekregen. Maar je hebt gescand met Spybot Search & Destroy, wat was het resultaat daarvan, wat werd er gemeld?
En heb je AVG antivirus ook laten scannen, wat kwam daar uit?

En ik zou ook alle instellingen van het ADSL-modem en de eventuele router nakijken. Staat alles nog goed ingesteld, zodat jouw PC ongestoorde toegang krijgt tot het Internet? Woon je in een studentenhuis soms? Heeft een van je medebewoners zitten rommelen?

Hier is nuttig leesvoer uit de afdeling Tips & Handleidingen van Helpmij.
 
Ik heb de kern van je problemen hierboven herhaald. Ik denk dan als eerst: problemen met de netwerkverbinding.

Of, dat kan soms ook: malware op je PC gekregen. Maar je hebt gescand met Spybot Search & Destroy, wat was het resultaat daarvan, wat werd er gemeld?
En heb je AVG antivirus ook laten scannen, wat kwam daar uit?

En ik zou ook alle instellingen van het ADSL-modem en de eventuele router nakijken. Staat alles nog goed ingesteld, zodat jouw PC ongestoorde toegang krijgt tot het Internet? Woon je in een studentenhuis soms? Heeft een van je medebewoners zitten rommelen?

Hier is nuttig leesvoer uit de afdeling Tips & Handleidingen van Helpmij.

Ik heb me router al eens gereset maar helpt niet,avg heb ik ook al eens laten draaien maar niet echt resultaten, spybot zag ik wel veel dingen staan met veel entries en die zijn allemaal weggehaald, maar na spybot gerund te hebben werkt me internet helemaal niet meer ook niet met firefox, bij msn staat er gateway offline:S en als ik nu systeem herstel doe werkt ie wel weer gewoon gelukkig anders kan ik helemaal niet meer internetten??
 
Kijk zoals Boeing als zei verschillende dingetjes na.

- router en sowieso het modem
- ben je draadloos of bedraad verbonden met internet?
- je kan ook even je modem en eventuele router resetten, alle kabels en stroom eraf en daarna weer opnieuw aansluiten. En bij een draadloos netwerk weer opnieuw verbinding maken.

Maar 1 Ding is zeker: Spybot S&D is niet de boosdoener, deze kan alleen maar helpen, en heeft niet eens de mogelkheid iets te veranderen aan jouw verbinding.

Verwijder MSN ook eens, voor het geval een virusje in / bij MSN zit.
Als de problemen over zijn kan je MSN weer gewoon installeren.

En kan je ook even een online virusscan doen voor de zekerheid:

> Doe een online virusscan bij Housecall. Dit is gratis en werkt met Internet Explorer en met Firefox. Aan het eind van de scan moet je alle gevonden infecties laten verwijderen. Hier meer en gedetailleerde instructies over het scannen met Housecall.

Kijk eens rustig dit allemaal na, met haasten kom je ook nergens.
 
al antwoord op deze vraag? i got the same Sh*t

mensen, is dit probleem al opgelost?
ik heb precies het zelfde..
ook al een post geplaats.. maar niemand reageert er jamemr genoeg op.
Maar in ieder geval, als er een oplossing voor is gevonden..
Please let me know.. de bovenstaande post's hebben bij mij geen
invloed. het spyware verhaal enzo.. heb avg laten lopen,
msn 100 keer verwijdert en alles, ook werken alternative vormen van msn niet
meer.. zoals Trillian.. gebeurt preies t zelfde mee.. iemand enig idee?
 
je wordt hier nooit goed geholpen,omdat iedereen hier denkt dat ze iets van computers af weten!! ik zet wel nieuw windows erop!

Oja en boeing 737 Spybot veranderd wel iets aan me internet ik ben niet blind!

Tja, als je ook niet wilt luisteren, dan kom je niet ver...

Heb je alles al doorgekeken en gecheckt, ook wat in mijn bericht stond?
 
als dit opgelost zou zijn.. zou ik graag weten hoe het zou moeten..
want ik heb het zelfde probleem..
 
Mensen ik heb het opgelost...
System Analyzer was het probleem..
een prorammatje dat je mee krijgt als je
system mechanic instaleerd..
******* dat *** programma van je pc, geheel
en alles werkt weer perfectos!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan