Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
wat is je nick op Skype.Geplaatst door A.J.
Als jullie nou eens met z'n allen Skype downloaden en installeren, kunnen jullie daar lekker chatten over het feit dat MSN het weer eens niet doet. Dan blijft de server van helpmij.nl lekker wat sneller voor mensen met echte problemen.
'Skype heeft me sinds installatie nog nooit in de steek gelaten, dus kunnen jllie elkaar dag en nacht op de hoogte houden!![]()
Fonz
Geplaatst door Rimsic
Bediening van een andere pc overnemen
Een totaal andere mogelijkheid is QnextMyPC. Met deze module kun je de bediening van je PC laten overnemen. Na het starten van QnextMyPC kan iemand anders (of jezelf) vanaf een andere computer toegang krijgen door een wachtwoord en een gebruikersnaam in te tikken.
Dit kan vanaf iedere computer via het webadres www.qnext.com/mypc.jsp. Qnext hoeft niet geinstalleerd te zijn op de pc die de bediening overneemt. Op de monitor van deze computer krijg je het scherm van de overgenomen computer te zien, en via je toetsenbord en muis werk je op die pc alsof je er fysiek achter zit. Op deze manier kun je thuis op de computer op je werkplek werken of kun je een hulpvaardige vriend de bediening van je computer over laten nemen als je een probleem hebt.
Geplaatst door Arie64
Hmmmmmmmmmmmm dus als je het wachtwoord en de gebruikersnaam kent kun je iedere pc waarop dat programma staat overnemen .
Dat bied leuke opties voor sommigen denk ik?![]()
Geplaatst door A.J.
@bandit,
stukkie terug in de thread.
Fonz
Gaat over QnextMyPC.Geplaatst door Arie64
Hmmmmmmmmmmmm dus als je het wachtwoord en de gebruikersnaam kent kun je iedere pc waarop dat programma staat overnemen .
Dat bied leuke opties voor sommigen denk ik?![]()
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.