MSN E-mail adres bevestigen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Eagle Creek

Verenigingslid
Lid geworden
3 okt 2002
Ik krijg telkens de melding dat ik mijn E-mail adres moet bevestigen.
Dus ik ga naar die pagina, loop de stappen door en zie:
Je kunt als volgt je e-mailadres verifiëren:

Ga naar het Postvak IN waar je je e-mail van ***@*** ontvangt.

Zoek naar het e-mailbericht van Microsoft® .NET Passport met het onderwerp "Controleer je e-mailadres" en open het bericht.

Volg de instructies in het e-mailbericht.

En dit staat dan in die mail, en lees ik er nou overheen ofzo? Ik zie geen stappen waarmee ik het adres kan verifiëren:

Hallo ***@***:

Hartelijk dank voor het registreren voor een Microsoft® .NET Passport bij een deelnemende website.

Gebruik het e-mailadres (***@***) en wachtwoord dat je bij de registratie hebt opgegeven om je aan te melden bij deelnemende .NET Passport-sites met de .NET Passport-aanmeldingsknop.

Dit e-mailbericht bevat verder belangrijke informatie over het gebruik van je .NET Passport. Het verdient aanbeveling dit op te slaan of af te drukken ter referentie.

AAN- EN AFMELDEN BIJ DEELNEMENDE .NET PASSPORT-SITES

ALS JE JE WILT AANMELDEN, klik je op de .NET Passport-aanmeldingsknop op de site en typ je je e-mailadres en wachtwoord in het aanmeldingsvak dat verschijnt.

Wanneer je je bij een .NET Passport-deelnemende site hebt aangemeld, hoef je op andere deelnemende sites slechts op de .NET Passport-aanmeldingsknop te klikken om je aan te melden.

ALS JE JE WILT AFMELDEN, klik je op de .NET Passport-afmeldingsknop op de site. Wanneer je op een site op deze knop klikt, word je afgemeld bij alle .NET Passport-deelnemende sites.

ALS JE JE WACHTWOORD VERGEET

Je maakt een nieuw wachtwoord door de procedure te volgen die wordt beschreven op de .NET Passport-site op *link*

ANDERE BELANGRIJKE .NET PASSPORT-KOPPELINGEN

.NET Passport vindt de bescherming van je privacy belangrijk. We raden je dan ook aan onze privacyverklaring goed door te nemen. Klik hiervoor op de volgende koppeling: *link*. Als je vragen hebt over deze privacyverklaring, kun je een e-mailbericht sturen naar: paspr_nl@microsoft.com.

Gebruik de meest recente versie van de browser om te zorgen dat de informatie in je .NET Passport optimaal is beveiligd. Bezoek de startpagina van Microsoft® Internet Explorer op *link*.

Als je je .NET Passport wilt weergeven of wijzigen, of als je hulp nodig hebt, ga je naar de ledenservice van .NET Passport op *link*.

Je vindt een overzicht met .NET Passport-sites op *link*.

Ga voor meer informatie over .NET Passport naar de website van Microsoft .NET Passport op *link*.

ALS EEN KOPPELING NIET WERKT,

kopieer je de koppeling en plak je deze in de adresbalk van de webbrowser.

Selecteer de hele koppeling (die begint met http:// en uit meerdere regels kan bestaan) en kopieer deze door Kopiëren te kiezen in het menu Bewerken. Open vervolgens de webbrowser en klik in de adresbalk van de browser. Plak de koppeling in het vak door Plakken te kiezen in het menu Bewerken en klik op Ga naar of druk op Enter.

Hartelijk dank voor het gebruik van Microsoft .NET Passport.
.NET Passport Customer Support

nDit bericht is verzonden vanaf een e-mailadres dat niet wordt gecontroleerd. Stuur ons dus geen reacties, want deze worden niet beantwoord.

Dus zeg het me maar. Ik heb de links weggehaalt voor de overzichtelijkheid, maar waar moet ik nou verifiëren??

Ik begrijp het niet helemaal. Toen ik iemand anders aanmeldde werd er meteen doorgefietst naar Net paspoort. Even eigen e-mailadres en hetzelfde wachtwoord ingeven en klaar.

Misschien het nieuwe beleid. De kosten waren te hoog zeker ?

Geplaatst door Elisa
Ik begrijp het niet helemaal. Toen ik iemand anders aanmeldde werd er meteen doorgefietst naar Net paspoort. Even eigen e-mailadres en hetzelfde wachtwoord ingeven en klaar.

Juistem, want toen ik dit laatst deed was het ook zo gepiept.

En als je gewoon gaat inloggen? Dan krijg je toch ook dat Net Paspoort eerst? Dan ben je er toch?

We kunnen iig nog wél zeggen dat jij ze alle 4 nog op een rijtje heb xp-pc :p

Nee ik vat die tekst refererende aan die mail ook nie zo :confused:

Enige dat ik kan bedenken is reffer. Soms werken sites niet goed zonder, de regpagina zou de laatste reg pagina dan mss weg hebben kunnen laten. (?)

Mailtje sturen van msn duurt ook weken voordat je antwoord heb volgensmij.:(

Geplaatst door Elisa
En als je gewoon gaat inloggen? Dan krijg je toch ook dat Net Paspoort eerst? Dan ben je er toch?

Als ik mij aanmeld op MSN krijg ik een melding dat het E-mail adres nog geverifieërd ( wat een woord :confused: ) moet worden. Tot die tijd kan ik mijn nickaname niet eens aanpassen.

Geplaatst door @temptation
We kunnen iig nog wél zeggen dat jij ze alle 4 nog op een rijtje heb xp-pc :p

Nee ik vat die tekst refererende aan die mail ook nie zo :confused:

Enige dat ik kan bedenken is reffer. Soms werken sites niet goed zonder, de regpagina zou de laatste reg pagina dan mss weg hebben kunnen laten. (?)

Mailtje sturen van msn duurt ook weken voordat je antwoord heb volgensmij.:(

Hahaha:D, bedankt. Ik weet het ook niet, komt me helemaal niet bekend voor namelijk.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan