msn emoticons

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lerosa

Meubilair
Lid geworden
23 jul 2001
Wie weet waar de emoticons die in je lijsjte van msn staan , op de pc terug te vinden zijn.

Waarschijnlijk in een of andere DLL. Niet vanzelfsprekend hoor.

Ja maar nu is de vraag, in welke .dll hahahah

En dan wil je die uit die DLL halen met 1 of ander extractieprogramma?:)

Ik heb een ander account en nu wil ik mijn emoticons uit die andere in die nieuwe zetten maar ik kan ze nergens terug vinden... staat niet in een aparte map, maar ze stonden wel in mijn msn lijst.

Emoticons zijn toch die dingen zoals
foto_maken.gif
?
Of bedoel jij de prentjes die je als afbeelding gebruikt?

emoticons ja die smiley oa.. er zijn tegenwoordig veel leukere hoor, en die andere plaatjes heten avatars, for your information:D

Ja, weet ik wel. Maar in MSN kunnen die niet bewegen, daarom dat ik ze niet graag de naam avatar geef, maar eigenlijk zijn ze het wel. Sorry.

Ik zou niet weten waar MSN zijn smileys opslaat. Sorry.:(

Mvg, James:)

Evengoed bedankt, misschien dat iemand anders het weet????

Bij mijn weten worden die bewaard op de server van MSN,en als je ze wilt bewaren ,zal je ze op een andere computer en ander account ook moeten opslaan,mocht je een crach of wat dan ook krijgen,zo doe ik het en kan je ze daar vandaan weer terug halen

Ik denk dan dat ik op zoek ben naar dat ene beruchte tooltje :confused:

Kijk eens in C:\Documents and Settings\"Jouw gebruikersnaam"\Application Data\Microsoft\MSN Messenger
De mappen die hierin staan bevatten ook de Emoticons/ Avatars en Achtergronden die je zelf hebt ingevoerd. Ze staan daar als een .DAT bestand. Maar als je daar een kopie van maakt en de bestandsvorm wijzigt naar bv. .JPG heb je de afbeelding ook. (Is makkelijk als je ooit een gedeelde achtergrond hebt)

#Dit geld dus alleen voor windows XP#

Laatst bewerkt:
Hoe maak ik er ook alweer jpeg bestanden van ik heb ze nu geopend met windows vieuwer maar die zit hij niet in mns als ik een emoticon toe wil voegen.. moet dus een jpeg of gif zijn.

Als je in de verkenner klikt op --> Extra --> Mapopties --> Weergave en dan het vinkje weghaalt bij --> Extensies voor bekende bestandtypen verbergen, dan zie je welke bestandsvorm het is. Met rechtermuisklik, naam wijzigen verander je dan bv. DAT in JPEG ( Maar doe dat wel van de kopie die je maakt). En als je ermee klaar bent zou ik het vinkje weer terugaanzetten om te voorkomen dat je later met een bestandsnaamwijziging vergeet de extensie er weer bij te zetten.
Succes :thumb:

heb je toevallig ook een idee hoe dit bij winks zou kunnen werken ?

de extensie veranderen naar jpg of jpeg heeft geen zin dat werkt niet al geprobeerd.

Volgens mij is het bij winks helemaal niet te doen, dat zijn flashfilmpjes...:(

Wat je wel kan proberen is de dat-bestanden kopieren en die dan inplanten in een ander systeem. Wie weet lukt dat wel.:)

Laatst bewerkt:
Geplaatst door tazman
de extensie veranderen naar jpg of jpeg heeft geen zin dat werkt niet al geprobeerd.

Vreemd, dat dat dan niet lukt. Het plaatje wat ik hier nu gebruik als avatar heb ik op die manier anders wel uit die mappen gehaald. Maar het klopt wel dat je niet "alle" .DAT bestanden kunt omzetten, het zijn niet allemaal zelf ingevoerde afbeeldingen.

[OF TOPIC] Klopt het dat je tegenwoordig geen email meer krijgt als je een reactie op een bericht ontvangt? [/OF TOPIC]

winks zijn inderdaad flash filmpjes dus dan zou je in theorie als je de extensie veranderd van .DAT naar swf die files moeten kunnen openen.
Tenslotte gebruikt msn ook explorer om de winks af te spelen.

dit werkt dus ook niet :(

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan