msn en webbased mail werkt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

Kaboutertje

Gebruiker
Lid geworden
10 jan 2005
Msn messenger geeft een melding foutieve gebruikersnaam of wachtwoord, op een andere pc werkt het wel gewoon en hotmail en gmail werken niet gmail geeft meteen deze fout: De pagina kan niet worden weergegeven.
De pagina waarnaar u zoekt, is momenteel niet beschikbaar. Er zijn mogelijk technische problemen met de website of u moet mogelijk uw browserinstellingen aanpassen.

--------------------------------------------------------------------------------

Probeer het volgende:

Klik op de knop Vernieuwen of probeer het later opnieuw.

Controleer of u het juiste adres hebt opgegeven, als u het adres van de pagina in de adresbalk hebt getypt.

Klik als u de verbindingsinstellingen wilt controleren op het menu Extra en vervolgens op Internet-opties. Ga naar het tabblad Verbindingen en klik op Instellingen. De instellingen dienen overeen te komen met de instellingen die uw LAN-beheerder of Internet-provider u heeft gegeven.
Microsoft Windows kan het netwerk onderzoeken en de netwerkverbindingsinstellingen automatisch bepalen, als uw netwerkbeheerder dat mogelijk heeft gemaakt.
Als u wilt dat Windows de instellingen probeert te vinden,
kunt u op Netwerkinstellingen detecteren klikken.
Voor sommige websites is 128-bits verbindingsbeveiliging noodzakelijk. Klik op het menu Help en vervolgens op Info om vast te stellen welk beveiligingsniveau bij u is geïnstalleerd.
Als u een beveiligde website probeert te bereiken, dient u ervoor te zorgen dat uw beveiligingsinstellingen dit ondersteunen. Klik op het menu Extra en vervolgens op Internet-opties. Ga op het tabblad Geavanceerd naar het groepsvak Beveiliging en schakel de opties SSL 2.0, SSL 3.0 en TLS 1.0 in.
Klik op de knop Vorige als u een andere koppeling wilt proberen.

Kan de server niet vinden of DNS-fout
Internet Explorer

en bij hotmail moet je je eerst inloggen en dan krijg je daarna deze fout, zou iemand me hierbij kunnen helpen want ik zou graag weer op msn willen.
Bij voorbaat dank.

Hoe krijg jij internet, via adsl of kabel.
Vnaf het modem gaat er rechtstreeks een kabel naar jou computer/
Zin er meer computers op dezelfde aansluiting van het internet.

ga eens via start - uitvoeren - en dan type je cmd en geeft een enter.
dan type je ping hotmial.com en geeft dan een eter.
Hoeveel pings krijg je dan.

Ik heb adsl.
En ik heb dat ping hotmail.com gedaan, er komt 4X time out te staan.

adsl van wie.?

Oke bij planet wordt hotmail niet tegen gehouden.
Heb je al eens bij de verbinding in je internet browser gekeken.
deze kunnen te hoog staan.
Die andere computers maken die van dezelfde internet aansluiting gebruik. Dus in 1 huis.

de internet verbinding staat normaal.
er is nog 1 computer op hetzelfde internet aangesloten hier in huis, maar die computer is al een halfjaar ofzo niet meer aangeweest.

Hmmmm
Pas geleden iets gewijzigd in de computer.
Last gehad van spyware of virussen.

Ik heb gekeken of er de laatste tijd nog wat gewijzigd is, maar dat is niet zo. Wel heb ik veel spyware gehad, maar dat is allemaal al weer verwijderd (als het goed is:S)

Mag ik vragen wie dat spyware er afgehaald heeft.
he je dit viaeen hijack log laten doen?
Als je dit met ad-aware hebt gedaan dan zo je de back-up terug kunnen zetten.

Heb je die hijack log door experts laten bekijken of zijn jullie er zelf mee aan de slag gegaan.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan