msn eruit??

Status
Niet open voor verdere reacties.
ja ik denk door dat k*t virusje dat .pif ofzo wat ik overal van iederen kreeg (niet aangenomen) enne gehoord

hoeveelste keer is dit nu 1 een maand tijd dat msn eruit ligd word er nu wel ziek van hoor.

laat die microsoft is goeie beveiliging maken

Als je zat bent van microsoft, waarom gebruik je dan geen non-microsoft software?
Er is meer op de pc dan microsoft hoor ;)

ik heb 2 msn accounts, opeens zijn beide adresboeken samengevoegd
heeft iemand anders dit ook

MSN MSN MSN,,,
Ik word gek van dat prog,
Bil gates als je een programma laat maken maak hem dan meteen goed....
Dit is nx...

Topics als dit worden zovaak geopend.. MSN gaat vanzelf wel weer werken..

Sign In
The .NET Messenger Service is temporarily experiencing difficulty. You may be unable to sign in. If you are signed in, some features may be unavailable. Please try again later.
Laatst bijgewerkt: 7-3-2005 11:43:00 Pacific Time (GMT -8:00)

En ik lig er net af.

Vrij nutteloos jongens ;).

ff in het Nederlands vertalen.

Engels:
Sign In
The .NET Messenger Service is temporarily experiencing difficulty. You may be unable to sign in. If you are signed in, some features may be unavailable. Please try again later.

Nederlands(vrij vertaald):
Aanmelden
De .NET Messenger Service ondervindt op dit moment een tijdelijk probleem. Mogelijkerwijs is uw poging tot aanmelden niet mogelijk geweest. Wanneer u eenmaal al aangemeld was, dan kunnen sommige functies ineens niet meer beschikbaar zijn. Probeer later nog eens a.u.b.

Dennis.

MSN doet inderdaad een beetje raar.
Had net acht mailtjes verwijderd, krijg ik twee minuten later het bericht dat ik acht nieuwe mailtjes heb.
Maar die heb ik dus niet.:)
En de e-mailnotificatie van Helpmij is ook wel eens beter geweest.
Nou ja, er zijn ergere dingen.:D

Guus.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan