MSN Fout

Status
Niet open voor verdere reacties.

Randy12

Banned
Lid geworden
8 dec 2004
Hallo,

Ik heb denk ik een soort MSN Messenger fout.
Kijk als ik bijv. MSN Vandaag uitschakel of een bepaalde Lettertype kies dan ga ik ff afmelden van msn en dan er weer op dan krijg ik weer de standaart lettertype en gewoon MSN vandaag nog :S Wie weet dit probleem op te lossen?

Geplaatst door Randy12

En waar staat dat toepassen dan?
Ga naar extra->opties->berichten->lettertypen. Verander daar je lettertype. Klik op OK.
Onderin het optiescherm is nu Toepassen aanklikbaar. Klik daarop en klik daarna op OK.

Succes:)

Geplaatst door rve123

Ga naar extra->opties->berichten->lettertypen. Verander daar je lettertype. Klik op OK.
Onderin het optiescherm is nu Toepassen aanklikbaar. Klik daarop en klik daarna op OK.

Hallo,

Ik heb Everest gedownload maar ik zie nu allemaaal soorten dingen staan zoals: Moederbord,Scherm,Computer,Netwerk,Opslag enz.enz maar welke moet ik nou hebben??:confused:

Geplaatst door Randy12

Hallo,

Ik heb Everest gedownload maar ik zie nu allemaaal soorten dingen staan zoals: Moederbord,Scherm,Computer,Netwerk,Opslag enz.enz maar welke moet ik nou hebben??:confused:
Everest:confused:

Ik heb het gewoon over msn.

Ik lees zojuist je vraag nog een keer door en ik zie dat ook msn vandaag problemen geeft. Doe daarom even het volgende:

Geef eerst de verborgen bestanden weer (verkenner>extra>mapopties>weergave. Dan even naar beneden scrollen en '''verborgen bestanden en mappen weergeven'' aanvinken).
Ga nu naar de map C:\Documents and Settings\[Gebruikersnaam]\Application Data\Microsoft\Credentials en verwijder de map Credentials. Start daarna de computer opnieuw op en de instellingen zijn ge-reset. Alle aanmeldingsnamen zijn ook weg, maar zijn weer terug als je ze een keer hebt gebruikt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan