msn foutcode 800488fe

Status
Niet open voor verdere reacties.

kawasaki111

Gebruiker
Lid geworden
25 apr 2012
hallo,

ik kan sinds vandaag niet meer inlogen op msn en komt op msn foutcode 800488fe ik weet ondertussen al wat dit inhoud en kdenk dat dit aan een spam bericht aan lag maar normaal staat op de microsoft site dat je deze in 3 min kan oplossen door een code naar ander msn adres te stuuren maar dat adres is zo bexxxxx@hotmail.com en dit msn adres ken ik toch niet dircht

ik hoop op een spoedig contact

Laatst bewerkt door een moderator:
die heb ik al tientallen keeren geopend heb ook al een beetje zitte rond zoeken op google

Er staat op die links precies wat je kunt/moet doen.

Tijs.

jh oke maar dan volg ik de instructies en dan komt erop de code (waarmee je het blokkeren trg kunt opheffen)wordt doorgestuurd naar dit adres bexxxxx@hotmail.com
en wat dit is is dit je 2de email adres dat je hebt moeten opgeven by het begin dat je een account had ?

bernd

oke merci dan weet ik dat al maar dan zit ik nu met het volgende probleem omdat ik dat ww niet had opgeschreven ben ik deze uiteraard vergeten en deze kan ik niet wijzigen via msn

Onduidelijke terugmelding:
Heb je nu op dat bexxxxx@hotmail.com account instructies gekregen? Of ben je juist van dát bexxxx@hotmail.com-account het wachtwoord kwijt?
Indien ja, dan kun je is het wachtwoord daarvan laten resetten door hotmail, via http://mail.live.com en dan klikken op "Heb je geen toegang tot het account?"
Ik neem aan dat dat dan gebeurt op basis van de geheime vraag.

Tijs.

dat wachtwoord ben ik kwijt en heb het zo al gedaan maar dat was voor mij het reserve adres zogezegd dus ben ik alles kwijt van dat adres

maar mijn goede weet ik allles van allen deze is geblokeert ;(

Ik neem aan dat je toendertijd een geheime vraag hebt ingesteld op het account dat waar je het wachtwoord nu niet van weet? Dan zou je 'm moeten kunnen resetten.

Indien niet, dan heb ik geen tips voor je, behalve op de een of andere manier contact te zoeken met de Hotmail helpdesk.

Tijs.

jh had ik ook al aan gedacht of telefoonis contact maar kanb zo direkt niks vinden op google

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan