Msn gehacked? naam word steeds veranderd

Status
Niet open voor verdere reacties.

Yawgmoth

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
21 jan 2012
Hallo, ik hoop dat iemand mij kan helpen met een msn probleem.
Mijn msn naam en foto veranderen steeds in vreemde namen en naaktfoto's met een rare link in het persoonlijke bericht gedeelte.
ik zag opeens dat ik aangemeld werd op een tweede locatie en plots heette ik anders met een ranzige foto. na wachtwoord wijzigen en naam etc weer terug te veranderen gebeurd na 20 minuten weer hetzelfde met een andere naam en andere foto, dit heeft zich meerdere keren herhaald.
vervolgens de geheime vraag ook veranderd, maar ook dit mocht niet baten, 20 minuten later gebeurde het gewoon weer.
virus scanner(avg) vind niets op mijn computer.

wat kan ik nogmeer doen?

Probleem zit misschien op je computer zelf. Wijzig wachtwoord en herstelvraag/telefoonnummer eens vanaf een andere computer.

Indien dit wel werkt zit er zeker een probleem op je computer. In dat geval scannen met MBAM als eerste stap.

Hoi,

Welkom op Helpmij,

Mbam is de afkorting voor Malwarebytes en hier kan je lezen hoe en wat:thumb:

Hoi,

Hier precies hetzelfde probleem. Vreemde is dat bij ene persoon ik wel online ben, en bij andere niet. Dit terwijl ik zelf helemaal niet ben ingelogd.
Als je ook iets zegt in chatscherm zie je dat er meteen getikt wordt en komt er een of andere random tekst terug. Iemand al enig idee wat hier aan de hand is?

Bvd

op een andere computer veranderen lijkt gewerkt te hebben, tenzij er gewoon geen poging meer gedaan is.. maar MBAM is nu aan het scannen, bedankt voor de reacties iig.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan