goeiemorgen ik heb een probleem en hoop dat jullie mij kunnen helpen . ik vermoed dat mijn msn gehacked is en dat er iemand in mijn pc mijn gegevens aan het stelen is omdat als ik op mijn msn benben ik op meerdere plaatsen aangemeld , ik raak mailtjes kwijt of mails komen niet aan bij mij ,contactpersonen staan zomaar ineens geblockeerd etc . heb al een paar keer mijn wachtwoord gewijzigd maar het blijft voorkomen .ook is het zo dat sommige online games op me pc heb staan niet meer werken omdat ze mijn wachtwoord en gebruikersnaam niet meer herkennen .dus heb ondertussen mijn pc maar geformateerd en alles er opnieuw opgezet maar het probleem blijft . ik dacht missch ligt het aan mijn beveiliging ik gebruik een legale NOD32 antivirus en spybot en heb pctools firewall maar die kunnen geen problemen vinden dus toen heb ik mijn firewall getest bij GRC Shields Up en die geven aan dat mijn pc word gebruikt als internet server zonder dat ik het weet . ik heb ook al gemaild naar microsoft maar krijg geen reactie terug . dus hoop dat jullie een oplossing weten om dit te verhelpen ?? alvast bedankt