MSN gehackt

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bramhee

Gebruiker
Lid geworden
5 jul 2009
hallo iedereen, mijn msn is gehackt en heb een nieuw gemaakt maar ik had 300 contactpersonen en is veel werk om die allemaal terug toe te voegen, is er een mogelijkheid om je contactpersonenlijst op te slaan zonder je een wachtwoord hebt? zoja welke?

Heb je deze vraag niet al eerder gesteld? Maar volgens mij is dit niet mogelijk.

Zonder wachtwoord...? Je bedoeld het wachtwoord van je oude gehackte account dat je niet meer hebt?

Gaat je niet lukken.

hallo iedereen, mijn msn is gehackt en heb een nieuw gemaakt maar ik had 300 contactpersonen en is veel werk om die allemaal terug toe te voegen, is er een mogelijkheid om je contactpersonenlijst op te slaan zonder je een wachtwoord hebt? zoja welke?

Je hebt toch zo'n geheime vraag? Als je die beantwoord kan je toch een nieuw wachtwoord instellen? (correct me if I'm wrong)

Je hebt toch zo'n geheime vraag? Als je die beantwoord kan je toch een nieuw wachtwoord instellen? (correct me if I'm wrong)
een vriend heeft voor mij dat email adress gemaakt en hij weet het antwoord niet meer dus dat is geen mogelijkheid :S

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan