Ik zou zelf een complete format + reinstall doen en direct daarna al je wachtwoorden veranderen. Als zij toegang heeft gehad tot jouw computer is het heel simpel om een keylogger of iets dergelijks te installeren die alles wat jij doet bijhoud.
Zorg in ieder geval altijd voor wachtwoorden die niet te raden zijn door mensen die jouw kennen. Zelf maak ik meestal wachtwoorden met een zinnetje. Voorbeeld:
Mijn Ex Is Een Bitch Omdat Ze Me Niet Met Rust Laat. Je wachtwoord wordt dan: meiebozmnmrl
Makkelijk te onthouden en zeer moeilijk te raden/kraken.
Als je het nog veiliger wilt hebben dan kun je er ook speciale tekens en getallen in gebruiken.
MSN / Hotmail maakt ook gebruik van een geheime vraag. Zorg dat deze ook veilig is anders loop je het risico dat iemand anders je wachtwoord wijzigd en je er zelf niet meer in kunt..
Met alleen het wachtwoord van je MSN / Hotmail kun je er voor zover ik weet niet achter komen wanneer je voor het laatst bent ingelogd.
Het kan natuurlijk nog wel zo zijn dat ze stiekem onder een niet bij jouw bekende naam in je msn messenger staat of dat je haar verwijderd hebt zonder te blokkeren.
Bij Extra --> Opties --> Privacy staat een lijst met mensen die jouw in je contactlijst hebben staan. Als deze niet geblokkeerd zijn dan kunnen ze zien wanneer jij je aan en afmeld.
In ieder geval sterkte en hopelijk kunnen jullie over een tijdje allebei weer rust vinden.
MSN is niet veilig, simpel te hacken.
Bron / Toelichting?