Msn gespot?

Status
Niet open voor verdere reacties.

gebruiker37

Gebruiker
Lid geworden
19 jun 2009
Krijg soms een email met commentaar van iemand, op een foto van mij die dan ergens geplaatst zou zijn, krijg je een link, en dan moet je daar een 06 nummer in typen, iemand een idee wat dat nou eigenlijk is? ben toch benieuwd naar die "matige" foto van mij. Sja, wat zulluh we nou krijguh.

Logisch dat je in moet loggen, hoe kun je anders je email lezen. Beter dat je ook niet op die links klikt, nu hoefde je alleen een 06 nummer in te vullen, meestal wordt er via die link een virus geinstalleerd.

Je moet ook nooit zomaar je 06-nummer of je e-mailadres en wachtwoord van MSN invullen, buiten het inloggen op je MSN messenger.

Meestal herken je het ook al wel aan de link. Kan zo even niet noemen eerlijk gezegd, want ik heb ze al een tijdje niet meer ontvangen.

Heb het nog even gegoogeld later, maar oké, resultaten daarvan zullen hier bij de mensen wel bekent zijn dus. Op zich wel een grappig idee, dat je een foto van iemand maakt en hem wat becommentarieerd en ergens plaatst op één of andere site toch? Dat moet je die malafide mafkezen toch nageven.

Laatst bewerkt:
Logisch dat je in moet loggen, hoe kun je anders je email lezen. Beter dat je ook niet op die links klikt, nu hoefde je alleen een 06 nummer in te vullen, meestal wordt er via die link een virus geïnstalleerd.
Nee, je bent dan al ingelogd op je hotmail, maar dan krijg je toch eerst zo'n msn venster (5 bij 10 cm zoiets, midden in het beeld (op 21 inch crt)), maar dat is misschien na te maken ofzo, ja weet ik veel, ik loop wat achter met pc's.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan