msn gesprekken worden gelezen

Status
Niet open voor verdere reacties.

carsonrobin

Gebruiker
Lid geworden
18 mrt 2007
Berichten
14
hallo

mijn msn gesprekken worden gelezen door een jongen die mijn msn heeft.Hoe kan ik dat nu ook zien wat hij allemaal zegt tegen andere???:shocked:
alvast bedank!:rolleyes:
 
nee dat wil niet alleeen als ieje uitnodigt

maar hoe kan hij dat van jou lezen dan?

ofheeft ie je wachtwoord?
 
misschien handig om je wachtwoord te wijzigen?
 
hij zegt tegen mij dat hij er een programmatje voor heeft dat als ik online ben, dat hij mijn gesprekken kan lezen van wat al zijn geweest of die wat ik dan net heb geschreven.:confused:
 
ik heb ook nog eens op internet gekeken en schijnt dat er ook een programmatje is dat 'keylogger' heet waar je ook de gesprekken mee kan lezen.;)
 
Volgens mij kan dit ook alleen maar met een keylogger. Hij kan zo precies zien wat je allemaal hebt ingetikt vanaf het moment dat je de pc aanzet.
Heeft hij ooit aan jouw pc gewerkt of heb je weleens een bestand geaccepteerd van hem via msn? Als dit niet het geval is, is het volgens mij niet mogelijk dat hij kan zien wat jij schrijft.
 
en hij kan ook jouw tekst lezen als jij bij hem op het netwerk zit. Daarvoor hoeft hij geen keylogger op jouw systeem te installeren.

Als hij ook nog eens de server beheert is het harstikke gemakkelijk om je tekst te lezen.
Ik kan het weten, want ik heb het per ongeluk eens geinstalleerd. Was wel op een linuxserver. Direct ook er weer af gegooit trouwens :thumb:

Neem jij internet van hem af? Nee? Dan kan hij het niet op die manier bekijken.
Heeft hij bij jou op de pc gezeten en stiekum een programma geinstalleerd? => dan kan het wel.

Heb jij de onlangs een onbekend programma geinstalleerd ? zou een trojan horse kunnen zijn waardoor hij je pc kan bekijken. Maar wie installeert ook zomaar een proggie :rolleyes:

Dat zijn de punten waar je rekening mee moet houden om te weten of die jongen uit zn nek ***t of..
 
Er kan degelijk wel een keylogger in het spel zijn google maar even.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan