MSN gestolen.

Status
Niet open voor verdere reacties.

appelsapman

Gebruiker
Lid geworden
24 sep 2006
Iemand is blijkbaar achter mijn wachtwoord gekomen. Nou heb ik helaas mijn contactpersonen lijst niet opgeslagen. En ik heb een nieuwe windows live account aangemaakt en het wordt nu maanden uitvissen wat all de adressen ook weer waren. Kun je niet gewoon ergens online kijken welke contactpersonen die en die hebben. Zo kan ik online me oude mail adres zien wat me contactpersonen ookalweer waren.

Liefst heb ik me oude terug. Maar daar kunnen jullie toch niet mee helpen.

Alvast bedankt.

Die lijst is er wel maar staat op de server van Microsoft. Daar kun je alleen maar bij als je inlogt op dat account. Verder staat er ook een backup op je eigen pc maar daar heb je wel speciale software en wat kennis van het systeem voor nodig.
C:\Documents and Setting\(GEBRUIKERSNAAM)\Local Settings\Application Data\Microsoft\Windows Live Contacts

C:\Documents and Setting\(GEBRUIKERSNAAM)\Local Settings\Application Data\Microsoft\Windows Live Contacts

Bij het vetgedrukte kom ik niet meer verder. Ik heb bij geen enkele user een map local settings.

Dan moet je in de brouwser bij extra/mapopties/weergave/verboren bestanden en mappen weergeven aanvinken.
maar...zoals ik al aangaf heb je er wel een beetje kennis van het systeem voor nodig....

Dan moet je in de brouwser bij extra/mapopties/weergave/verboren bestanden en mappen weergeven aanvinken.
maar...zoals ik al aangaf heb je er wel een beetje kennis van het systeem voor nodig....

Dat heb ik gedaan.

Verder snap ik niet waarom je de hele tijd zeg dat ik kennis ergens van moet hebben. Van wat dan? Daar kan ik niet echt veel mee. Ook weet ik niet wat voor kennis ik daarvoor nodig zou moeten hebben.

Verder doe ik een ICT opleiding Niveau 4 en weet ik redelijk veel al van een computer. MSN echter ben ik niet echt goed mee en ook niet de mapindeling. Waarom die map er bij mij niet in staat weet ik echt niet.

Hoort deze map er wel altijd te staan.

Dat heb ik gedaan.

Verder snap ik niet waarom je de hele tijd zeg dat ik kennis ergens van moet hebben. Van wat dan? Daar kan ik niet echt veel mee. Ook weet ik niet wat voor kennis ik daarvoor nodig zou moeten hebben.

Verder doe ik een ICT opleiding Niveau 4 en weet ik redelijk veel al van een computer. MSN echter ben ik niet echt goed mee en ook niet de mapindeling. Waarom die map er bij mij niet in staat weet ik echt niet.

Hoort deze map er wel altijd te staan.
Local Settings is een verborgen map. Deze optie kun je aanvinken, zoals bruno-01 zei: extra/mapopties/weergave/verboren bestanden en mappen weergeven aanvinken

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan