MSN/Hotmail werkt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

internettt

Gebruiker
Lid geworden
21 sep 2007
Berichten
122
Hey, sinds ik de computer de automatische updates van windows heb laten installeren werkt msn en hotmail niet meer :confused:

Hoe kan ik die updates weghalen...?
 
Systeemherstel in Windows Vista kunt u bereiken door op Start te klikken. In het zoekvenster onderaan typt u systeemherstel. (Dubbel)klik bovenaan op systeemherstel in het Menu Start om het programma te openen.
 
Laatst bewerkt:
:S Het vroegste herstelpunt dat ik kan kiezen is vlak nadat ik die updates had geinstalleerd @.@
 
Weet u ook welke update dat dit was?
Dan kunt u het ook zo doen!

1.U kunt Geïnstalleerde updates als volgt openen: klik op de knop Start, klik op Configuratiescherm,
klik op Programma's en klik vervolgens onder Programma's en onderdelen op Geïnstalleerde updates weergeven.

2.Selecteer de update die u wilt verwijderen en klik vervolgens op Installatie ongedaan maken. Beheerdersmachtiging vereist Typ het wachtwoord of een bevestiging als u wordt gevraagd om het Administrator-wachtwoord of een bevestiging.
 
Laatst bewerkt:
Ja,
Anders kan ik niets bedenken!
Misschien weten de andere nog wel iets!:thumb:

Grt
Thomas
 
Misschien is er iets met je email adres gebeurt probeer in te loggen via e-buddy als dat wel lukt verwijder msn en download het opnieuw.

Hiper94`
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan