msn in outlook

Status
Niet open voor verdere reacties.

roby

Verenigingslid
Lid geworden
8 sep 2000
Berichten
2.529
Telkens als ik outlook opstart start msn mee op heb msn 4.7
Heb bij mijn msn voorkeuren de optie niet mee opstarten uitgevinkt en in outlook ook ??
 
Roby,

Dit probleem heb ik ook gehad, maar nadat ik de update van Windows en MSN heb gedaan, is dit probleem bij mij weg.

Ik werk met MSN 5.0
 
Roby,

Nu je toch bezig bent met register trucs doe deze dan er ook bij ;) :D

- Ga naar [HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Outlook Express]
- r-klik aan de rehchterkant een maak een nwe DWORD-waarde aan en noem hem Hide Messenger
- Dubbelklik erop en vul in het vakje 2 in
- Even rebooten en als het goed is, is je probleem opgelost

gtz
 
Sorry voor de late reactie , maar ik heb de sleutel netjes toegepast en opnieuw opgestart maar het mocht niet baten , en toch heb ik het ergens een keer gelezen door een registerverwijzing ,het probleem op te lossen ??
 
Ik weet niet met welke windows je werkt, maar bekijk deze register aanpassing eens;
Deze heb ik van TweakXP.com
With the coming of MSN Messenger 5 comes a new registry entry to keep it from opening up when you visit sites like Hotmail. To disable MsnMsgr from doing so do the following.

1. Start > run > type regedit

2. Find the key below
[HKEY_CLASSES_ROOT\CLSID\{0D81DFEC-5610-4a2b-9B57-FC33D21366F0}\LocalServer32]
@="C:\\Program Files\\Messenger\\MsnMsgr.Exe\""

3. You can also do a search for 0D81DFEC in the registry and it will bring you there.

4. Delete this key. Boom your're done. Well, hopefully nothing will go boom. :)
[offtopic]
PS opstart afbeelding had ik al naar je mail gestuurd.;):D
Je mail adres komt tegelijk als je mij een mailtje vanaf Helpmij stuurd.:)[/offtopic]
 
Laatst bewerkt:
Ook dat was geen oplossing ,maar inmiddels wel gevonden : start uitvoeren en typ :

RunDll32 advpack.dll,LaunchINFSection %windir%\inf\msmsgs.inf,BLC.Remove
gevolgt door Enter .

Maar toch bedankt
thumb-up.gif


FF aanpassen dit is niet de oplossing om hem uit outlook te verwijderen maar om 4.7 in zijn geheel te verwijderen uit XP, draai nu 5.0 :D
 
Laatst bewerkt:
wel een ietwat oude topic, maar hij werkt wel (had zo net het zelfde probleem, maar opgelost)

bedankt henrik



Groeten P@sbeer
 
Geplaatst door P@sbeer
wel een ietwat oude topic, maar hij werkt wel (had zo net het zelfde probleem, maar opgelost)

bedankt henrik



Groeten P@sbeer
Och net een maandje oud en door de zoekfunctie te gebruiken scheeld het toch weer een vraag te stellen :D
 
:thumb:

Hartstikke bedankt m8!!
Ik wou zojuist een vraag stellen, maar ja de zoekoptie he.

Niet dat ik er problemen mee had dat ie opstarte alleen vond ik het hoogstirritant.

Nu heb ik um niet meer!! ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan