MSN inloggen lukt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dave35nl

Gebruiker
Lid geworden
27 feb 2002
Hallo,

Het lukt mij niet meer om op MSN messenger in te loggen, ik weet zeker dat de aanmeldnaam en password goed zijn.

Het lukt me bijvoorbeeld wel om bij hotmail in te loggen met deze gegevens.

Op het scherm krijg ik de melding de mijn loginnaam of password niet juis is, wie weet wat er fout gaat ???

Kijk eens of je je mail nog kan nakijken of nog kan inloggen bij www.passport.net zoniet dan is achter je rug je wachtwoord verandert

Zoals ik het bekijk voegt die vette D niets toe ter oplossing van het probleem

Laatst bewerkt:
dat heb je idd helemaal juist...

weet je wat een packersniffer is dave?
Je kan eens zien wat er nu eigelijk gebeurt....

nog nooit van gehoord, wat doe ik ermee en waar haal ik het vandaan ...

Hackergereedschap om netwerken af te luisteren. In de onderschepte packets kunnen onbeveiligde wachtwoorden zitten.

ik hoef het volgens mij niet......

Netwerken afluisteren?
lol? Denk je dat zo'n sniffer strafbaar is mss:D
Als je al niet mag weten wat erin je eigen netwerk gebeurt...

Mja, fijn, als je het niet wilt... Dan wat?
Je wil niet zien wat voor data wordt verzonden of ontvangen.
Waarschijnlijk ben je ook tegen een, ook weer hacker tool van jou zeker, debugger om te zien wat er mis gaat...

Dat beperkt jou opties natuurlijjk tot de prachtige user-interface die microsoft jou bied.. Alleen is die fout zeg je?

Tjah, dan ben je op jezelf aangewezen ben ik bang

Ik denk dat de oplossing van het prob niet is dat ze last heeft van een hacker tool of wat het ook is.

Ik denk eerder aan de installatie van een firewall. Of install van een virrus scanner met real time protection ofzow niets geinstalleerd de laatste tijd in die trand.

ja er is wel wat veranderd de laatste tijd, ik ben overgegaan op mozilla firefox, heb zone-alarm uitgeschakeld, draai regelmatig hitman pro om alles een beetje schoon te houden en heb kaspersky anti virus, maar ook als ik alles uitschakel bij het opstarten lukt het me niet om aan te loggen.

zet zonelabs een aan en zet daar de balkjes bij de firewall naar beneden. als je zonelabs gewoon afgooit dat help niets hij blijft draaien heb dit ook gehad toen ik prob had met telenet heb toen zonelabs van mijn pc gegooit en toen was het in orde

Nee, helaas, helpt ook niet, bij het testen van de verbinding met MSN is er geen probleem, in eerste instantie werd inderdaad aangegeven dat zone-alarm mogelijk een probleem kon geven, maar de instellingen aangepast en nogmaals de verbinding getest werd er geen probleem geconstateerd, ik begrijp er niks meer van ??!!!?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan