MSN inloggen (vraagje!?)

Status
Niet open voor verdere reacties.

sofia14

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
14 dec 2007
Dag beste mensen,

ik en m'n zus gebruiken op windows xp twee verschillende accounts,

dus zij heeft een ander account en ik heb een ander account.

Maar nu de vraag is, wanneer ik op haar account ingelogt ben en wanneer ik msn gebruik,

zij slaat nooit haar email-adressen op met welke ze heeft ingelogt op msn, dus is "Mijn e-mailadres onthouden" vinkje niet aangekruist en dus kan ik niet weten welke e-mail adressen zij allemaal gebruikt. :(

Ik ken haar vaste e-mail adres maar ik weet dat ze nog een tweede gebruikt zonder dat ik daar iets van weet. :S

Nu, mijn vraag was eigenlijk, bestaan er programma's of dergelijke zodat ik kan weten met welke e-mail adressen ze allemaal heeft ingelogt op msn????? Ik wil gewoon weten welke e-mail adres ze gebruikt. Ze wil het mij niet zeggen:(:o

Pleaseeeee helluppppp meeeee:(

Een keylogger installeren.
Dan zie je alles wat er getypt is op de computer maar de zal je zus niet leuk vinden dat jij alles leest.

Dan zie je alles wat er getypt is op de computer maar de zal je zus niet leuk vinden dat jij alles leest.

en waar kan ik zo'n keylogger vinden ?

ken je enkele namen van keyloggers?

Ik weet niet of keyloggers illegaal zijn en of ik ze mag geven hier.
Je kan ook gewoon zelf bij google keylogger intypen en dan krijg je veel resulaten.

Lijkt me niet zo verstandig advies. Keyloggers worden vaak gebruik voor "duistere" praktijken. Daarbij halen spywarescanners deze eruit en dat is niet zonder reden.;)

Een keylogger is een stuk software of hardware dat bijhoudt welke toetsen de gebruiker van de computer waarop het is geïnstalleerd indrukt. Deze data kan verstuurd worden naar een centrale computer, waardoor wachtwoorden te achterhalen zijn, maar er zijn ook legitieme toepassingen: wanneer een keylogger elke toets die ingedrukt wordt naar de harde schijf wegschrijft kan werk dat door een computercrash verloren gaat teruggehaald worden
Bron:
Wikipedia.

Laatst bewerkt:
dit is heel belangrijk voor mij en mijn familie daarom heb ik hulp nodig van jullie:(

Het is misschien wel heel belangrijk voor jou en je familie, maar misschien is het voor haar wel heel belangrijk dat je het niet te weten komt.

Iedereen heeft het recht op privacy.
Als je vader of moeder dit nou had gebraagt was het een ander verhaal.
Zie het als in iemands dagboek lezen, dat doe je toch ook niet? :confused:

Trouwens, waarom mag jou zus geen andere email adressen hebben?
Voor sommige is wat meer handig.

EDIT:

@crash

Daar heb je ook gelijk in.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan