Msn + internet doen het niet maar wel via firefox help aub

Status
Niet open voor verdere reacties.

karamstar

Gebruiker
Lid geworden
16 jul 2007
hallo

sinds 2 dagen kan ik niet op msn op me laptop en ook geen normaal i explorer gebruiken als ik naar een site ga staat er pagina niet gevonden .
Maar als ik via firefox ga kan ik wel naar alle sites enz.
En als ik me aanmeld via msn geeft ie foutcode van geen internet
Maar via firefox kan ik overal heen
kan iemand me helpen heb ook niet zoveel verstand van dit soort dingen

kan iemand me helpenalvast bedankt

heb je firewall in je pc of in je router/internethub? zoja: controleer dan eerst eens of die programma's niet geblokt worden? en van IE niet en Firefox wel, ik zou dat gewoon zo laten hoor, firefox is stukken beter dan Internet Explorer ^^

ja dat is wel zo maar ik kan ook niet meer op msn enz + firewall heb ik wel op laptop maar verder weet k het niet heb niet zo heel veel verstand

Laatst bewerkt:
probeer eens de firewall te verwijderen of uit te zetten. als het probleem dan verholpen is, is je probleem zo goed als opgelost, dan moet je wel eens kijken in de handleiding van die firewall, of hier de naam / versie ervan posten, zal ik even zien wat je dan moet doen.

probeer eens de firewall te verwijderen of uit te zetten. als het probleem dan verholpen is, is je probleem zo goed als opgelost, dan moet je wel eens kijken in de handleiding van die firewall, of hier de naam / versie ervan posten, zal ik even zien wat je dan moet doen.

met firewall bedoel je de firewall in de draadloos netwerk tog sweex lw055

dit hoort erbij van de site

192.168.55.1
De standaard login is sweex en het bijhorende
wachtwoord is mysweex.

maar wat k verder moet doen weet ik niet

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan