msn,jpg en geheugen

Status
Niet open voor verdere reacties.

ElineK

Gebruiker
Lid geworden
21 feb 2005
Berichten
342
sinds ik de definitieve (?) msn 7.0 heb doet mijn pc, met windows 98se, ontzettend raar, na 2 dagen lijkt het er op alsof het geheugen op is (256mb), programma's protesteren omdat er te weinig geheugen is, beelden zijn onvolledig (knoppen en balken vallen weg) en het neemt eerder toe als ik msn 7.0 meer gebruik. Heb er nooit last van gehad, pc draaide 4 tot 7 dagen non stop.
Het verzenden van .jpg bestanden gaat naar sommige wel en naar sommige niet, en met het ontvangen is het idem dito, ontvang ik weer niet. In sommige gevallen is de jpg overdracht wel duplex. Uitgeprobeerd met firewall, virusscanner en internetbeveiliging uit of op laagst, maar het lukt gewoon niet. Msn 7 leek in de beta erg goed, maar nu de definitieve versie er is is het alleen maar slechter :evil: . Heeft iemand gelijke ervaringen met .jpg en geheugen slurpen?
 
* Multimediacomputer
* Pentium 233 MHz-processor of hoger (500 MHz wordt aanbevolen)
* Besturingssysteem: Microsoft Windows 98, Windows 2000, Windows Millennium of Windows XP
* Minimaal 64 MB RAM-geheugen (128 MB wordt aanbevolen)
* Maximaal 50 MB vaste-schijfruimte nodig voor het installeren — na de installatie is er maximaal nog 15 MB nodig.
* 256 kleuren VGA of grafische kaart met hogere resoluties (SGVA wordt aanbevolen)
* Minimale beeldschermresolutie van 800 x 600
* Microsoft® Internet Explorer versie 6 SP1 of hoger moet zijn geïnstalleerd op je computer, hoewel deze versie niet de standaardbrowser hoeft te zijn

Opmerking: als je niet zeker weet of je computer aan deze systeemvereisten
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan