MSN Kan Niet Instraleren!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

DelanoS112

Gebruiker
Lid geworden
6 jun 2010
Hey iedereen!!!!
IK HEB HULP NODIG>.<
Ik moest MSN opnieuw instraleren volgens een foutmelding...
Dat was ook echt de enige oplossing....
Dus dat doe ik
en ik wil hem weer opnieuw instraleren
MAAR...toen stond er dat hij al was geinstraleert Nou dus toen kon ik hem niet meer uninstraleren
Toen dacht ik : ik doe maar ouwe msn instraleren... en dan weer uninstraleren dat die MSG.exe ofzo weg is..."
Nou dat doe ik en er stond dat ik nieuwere versie had..
Dus moest ik naar Start Menu>Configuratiescherm>Programma's en onderdelen Moest gaan..
Doe ik maar er STAAT NIKS over Windows live messenger:(
Dus Niks werkt meer...
Alvast bedankt

-DelanoS112

Lekker dat je je Openings Post zo overzichtelijk maakt, ik snap er niks van.

Zo een paar mogelijkheden:
1. Je hebt wellicht Windows Live Messenger als onderdeel van Windows Live Essentials geïnstalleerd. Kijk dus (ook) naar Windows Live Essentials in de softwarelijst van Programma's en onderdelen.
2. Verder kun je hier kijken of je daarmee de deïnstallatie-aanroep van Windows Live Messenger boven water kunt halen.

Succes,

Tijs.

Laatst bewerkt:
Kun je hem dan niet removen met CCleaner ofso? En zijn die bestanden al van de hdd af?

Dankje!!!:d

zo een paar mogelijkheden:
1. Je hebt wellicht windows live messenger als onderdeel van windows live essentials geïnstalleerd. Kijk dus (ook) naar windows live essentials in de softwarelijst van programma's en onderdelen.
2. Verder kun je hier kijken of je daarmee de deïnstallatie-aanroep van windows live messenger boven water kunt halen.

Succes,

tijs.

fack dankje:d
:d
echt heel erg bedankt:d
oh wow!:d
vet erg bedankt!!!:)

Mooi dat het gewerkt heeft voor je! :)

Tijs.

Oehhh

Zo een paar mogelijkheden:
1. Je hebt wellicht Windows Live Messenger als onderdeel van Windows Live Essentials geïnstalleerd. Kijk dus (ook) Naar Windows Live Essentials in de softwarelijst van Programma's en onderdelen.
2. Verder kun je hier kijken of je daarmee de deïnstallatie-aanroep van Windows Live Messenger boven water kunt halen.

Succes,

Tijs.

Ow w8 ik krijg nu het bericht:
"Aanmelden bij Windows Live Messenger niet mogelijk"
Het aanmelden bij Windows Live Messenger is mislukt, omdat de service tijdelijk niet
beschikbaar is. Probeer het later opnieuw

Meer informatie...

Foutcode: 8007007e

Heb je een groep aangemaakt en/of verwijderd in WLM?

Ik kan 'm hier wel opstarten, maar het zou kunnen zijn dat de Live Messenger servers tijdelijk niet beschikbaar waren. Probeer het dus later nog een keertje.

Mocht dat niet helpen, dan zijn nóg een aantal dingen die je kunt doen:
Start WLM, maar meld je nog niet aan. Ga naar Extra -> Opties -> [kies Verbinding in het getoonde menu], klik op Starten... om een paar verbindingstests te laten doen. Als dan alle tests met groene vinkjes terugkomen, dan is er waarschijnlijk iets mis met enkele bestanden op je pc. Ga dan naar deze link en doe de instructie die Destana daar gepost heeft.

Succes,

Tijs.

Dat kan dus het probleem zijn, komt wel vaker voor. Als je groepen toevoegt en weer verwijderd krijg je dit soort problemen. Enig advies: opnieuw installeren

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan