msn krijg ik niet van mijn computer

Status
Niet open voor verdere reacties.

ardie

Gebruiker
Lid geworden
25 jan 2011
beste,

ik heb een super groot probleem dus .
ik ben 13 en wil msn maar er was een fout op mijn msn dat te maken had met mijn internet ik kreeg dat niet gefikst en dus heb mijn msn verwijderr ik heb een oudere versie gezocht maar ik krijg die der nie op omdat er ergens nog een deeltje van mijn msn zit maar ik weet niet waar

merci ;p
arno

Hoe heb je MSN verwijdert? Je hebt toch niet handmatig wat snelkoppelingen verwijdert? :eek:

Wat voor foutmelding krijg je trouwens bij het installeren van die andere versie?

ik heb het niet via control pannel gedaan via deze computer en als ik een andere versie er probeer opzette staat er "kan deze oudere versie er niet opzetten want er staat de nieuwste versie van msn ng op "

Ga naar start, configuratiescherm, en vanuit daar naar het lijstje met alle geinstalleerde programma's. Probeer zoveel mogelijk wat met MSN of Windows Live te maken heeft daaruit weg te gooien. Start je PC daarna even opnieuw op, en installeer daarna de versie van MSN die je wil. Dit moet gewoon werken.

Wat lukt er dan niet? Zoals Ultraware het beschrijft, hoor je te kunnen deïnstalleren.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan