MSN link geklikt.

Status
Niet open voor verdere reacties.

pilootnour5

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
22 nov 2008
Hoi,...

Ik heb perongeluk op een link gedrukt die via msn van iemand anders bij mij is verstuurd. Dus een virus binnen. Heb pas geleden nieuwe windows 7 geïnstalleerd, en wil dat niet nog eens...:( Iemand nog tips om dit weg te halen? Ik wil zelf geen andere mensen deze virus aanhaken,... spv help!

denk dat ik wel weet wat je geklikt hebt omdat het bij mij ook verschijnt en het goed rond gaat...

heb al paar keer bij mensen zulke dingen verwijderd.. (oudere msn virussen)
probeer datgene wat je verstuurd even te kopieren
en te plakken in google meestal krijg je dan direct een hit met de oplossing

je mag het hier ook plakken ofc *zonder url tags aub*
maarja dan zoeken wij op google...

probleem met meeste van deze virussen is dat ze niet op je pc zelf gaan zitten maar in je hotmail account *mits je problemen met mailen hebt*

verstuur je berichten via je msn even scannen en kijken of hij wat vind

denk dat ik wel weet wat je geklikt hebt omdat het bij mij ook verschijnt en het goed rond gaat...

heb al paar keer bij mensen zulke dingen verwijderd.. (oudere msn virussen)
probeer datgene wat je verstuurd even te kopieren
en te plakken in google meestal krijg je dan direct een hit met de oplossing

je mag het hier ook plakken ofc *zonder url tags aub*
maarja dan zoeken wij op google...

probleem met meeste van deze virussen is dat ze niet op je pc zelf gaan zitten maar in je hotmail account *mits je problemen met mailen hebt*

verstuur je berichten via je msn even scannen en kijken of hij wat vind

Maar ik heb geen hotmail account??? En ik ben die link kwijt. Mijn computer slaat mijn gesprekken niet op... stom van me...:(:(

nouja het account waarmee je op msn gaat

ehm dan zou ik dus net als hierboven gewoon adviseren op pc scannen en een adware/malware en kijken of het probleem dan opgelost is

Ik heb de pc gescanned en nu hopen op geen virussen meer.:thumb::thumb::thumb:;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan