MSN Live, een drama

Status
Niet open voor verdere reacties.

Wijnand02

Gebruiker
Lid geworden
26 sep 2006
Berichten
78
Ik heb MSN Live ,maar het werkt gewoon niet. Ik heb hem al eens verwijderd en opnieuw opgezet. Nu krijg ik de mededeling dat ik niet kan inloggen, omdat de service niet beschikbaar is. Vervolgens heb ik de instructies gevolgd op live help ,maar het ***** ding werkt gewoon niet.
Het beroerde is,dat mijn kinderen in het buitenland alleen met mij kunnen praten met dit verschrikkelijke MSN Live . Maar ik vind het meer dan erg, dat windows zo.n rotding op de markt brengen zonder adequate hulp.
 
Denk niet dat het aan MSN Live ligt en snap je oordeel dan ook niet.

Zo ongeveer de halve wereld gebruikt het zonder problemen....
 
Nou, nog maar eens geherinstalleerd, volgens de installatie op microsoftsite. Krijg het inlogscherm, wil me aanmelden, Vervolgens krijg ik een scherm: aanmelden niet mogelijk ,probeer het later nog eens.en direct daarna krijg ik een scherm: er is en fout opgetreden en moet worden afgesloten.
Wat doe ik niet goed cq wat is er niet goed?
 
Denk niet dat het aan MSN Live ligt en snap je oordeel dan ook niet.

Zo ongeveer de halve wereld gebruikt het zonder problemen....

Nou gezien de vele, vele problemen ook op deze site mbt MSN vraag ik me echt af, hoe dat nou toch kan. Temeer, daar mijn Yahoo Messenger wel prima werkt. En daar zie ik op deze site praktisch nooit klachten over.
Conclusie moet dan toch zijn dat MSN zelf geen klantvriendelijke software levert en bovendien virus gevoelig is Want regelmatig sturen ze rootkits mee onder een instant berichtje van je contactpersoon,die je uiteraard, want het is toch je contactpersoon,opent.
Dus MSN ,doe er wat aan, want het ligt echt niet aan mijn pc. Want die is nu totaal nagezien deze middag. Is niks mis mee.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb uiteindelijk MSN 8,5 kunnen installeren en die werkt gelukkig wel.
 
Nou gezien de vele, vele problemen ook op deze site mbt MSN vraag ik me echt af, hoe dat nou toch kan. Temeer, daar mijn Yahoo Messenger wel prima werkt. En daar zie ik op deze site praktisch nooit klachten over.
Conclusie moet dan toch zijn dat MSN zelf geen klantvriendelijke software levert en bovendien virus gevoelig is

Het zit toch iets anders in elkaar.

Als voorbeeld even dit:

Als er ergens 1000 Philps gloeilampen worden gebruikt en 5 van een ander merk, van welk merk zal er dan het vaakst 1 kapot zijn???

Zo ook met MSN, dat wordt nu eenmaal vele malen meer gebruikt dan de door jou genoemde Yahoo Messenger, dus ook wat vaker problemen, nominaal gezien.
Maar in percentages uitgedrukt is het dus heeeeel anders....
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan